Kolm nädalat sõja algusest: karmima laksu on saanud lennundus
Sõda Ukrainas on löönud sassi kogu logistika, kuid suurima põntsu on saanud lennundus. Venemaa suured kaubalennukid istuvad maas, paljud Aasia firmad on lendamise lõpetanud. Ainsana püüab siinse piirkonna eest seista Finnar, kes taotleb eriluba Venemaa õhuruumi kasutamiseks, kuid selle saamine oleks asjatundjate hinnangul väga halb märk.
Finnairi Aasia lennud püsivad elus veel tänu kaubavedude kõrgele hinnale ja tänu sellele, et keegi teine pole nõus suurt ringi ümber Venemaa tegema.
Autor: Finnair
„Maht lennunduses on kõvasti alla tulnud, sest Venemaa ja Valgevene lennukipark on läbi lõigatud. Lennukid peavad lendama üle Türgi ja Lähis-Ida, mis lisab lennuajale kaks tundi juurde ning mis kulutab märgatavalt rohkem kütust. Kütusehind on aga tõusnud, mistõttu paljud lennufirmad on sootuks loobunud lendamisest,“ rääkis DSV õhu- ja meretranspordi osakonna juhataja Madis Ennuste sel nädalal Tarneahelaühing PROLOG korraldatud kriisilogistika seminaril.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.