Lepingumaht on seitse miljonit eurot, mille raames teeb Ridango Vilniusele maailmatasemel kontopõhise piletisüsteemi, mis on juba kasutusel näiteks Kiievis, Tallinnas ja Klaipedas. Praegu sooritatakse Vilniuses keskmiselt 346 000 ühistranspordisõitu päevas. Ridango tehnoloogiat hakatakse kasutama Vilniuse ligi 700 ühissõidukis ja süsteem käivitub 2023. aastal.
Eesti ettevõte Ridango lihtsustas uue kontaktivaba nutilahendusega ühistranspordis pileti soetamist piirkonnas, kus elab 1,4 miljonit inimest. Nüüdsest saavad Lõuna-Rootsi Skåne bussireisijad oma sõidu eest tasuda füüsilist piletit, sularaha või pangakaarti kasutamata.
Intelligentse transpordi koostöövõrgustiku ITS Estonia liikmetest koosnev äridelegatsioon külastas Saksamaal Hamburgis toimuvat konverentsi ITS World Congress, mis on maailma suurim nutika liikuvuse kongress. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsleri Ahti Kuninga juhitud 50-liikmeline era- ja avaliku sektori esindajatest koosnev delegatsioon on Eestist läbi aegade suurim.
Eestis mullu lahvatanud kriisis pole transpordivaldkonnaga seotud idufirmad sarnaselt IKT-sektorile eriti pihta saanud, pigem on muutunud olud toonud kaasa uusi võimalusi. Millisena näevad sektori hetkeseisu ja tulevikku Iglu, Ridango, Sixfold ja Bolt?
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.