Eestis mullu lahvatanud kriisis pole transpordivaldkonnaga seotud idufirmad sarnaselt IKT-sektorile eriti pihta saanud, pigem on muutunud olud toonud kaasa uusi võimalusi. Millisena näevad sektori hetkeseisu ja tulevikku Iglu, Ridango, Sixfold ja Bolt?

- Uuest aastast Ridangot juhtiv Erki Lipre sõnul on üks nende tegevussuund nõudluspõhise transpordilahenduse väljatöötamine.
- Foto: Ridango
„IKT-sektori osa, mis pakub tarkvaraarenduse teenust, on otseselt sõltuv oma klientide käekäigust ja kui ettevõtte kliendibaas on näiteks turismis, lennutranspordis vms hetkel tugevalt pihta saanud sektoris tegutsev, siis tõenäoliselt on seal ka IT-projektid külmutatud,“ selgitas IT-firma Iglu suuromanik ja juht Kristjan Aiaste Transpordi ja Logistika infolehele. „Teisalt on avanud kriis ka uusi võimalusi või lisatulusid toonud neile, kes juba teenindasid kasvavaid ärisid – näiteks e-poed, pakilogistika, telekommunikatsioon,“ loetles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.