Cleveron hakkab Tartus isejuhtivat kullerautot arendama
Lisaks Viljandi ja Tallinna kontorile avas Cleveron oma isejuhtiva kullerauto tehnoloogia arendusüksuse ka Tartus. Cleveron 701 on esimene autonoomne robotkuller Euroopas, millel on luba sõita avalikel teedel üle Eesti.
Cleveron 701 sõidab juhita, kuid operaator hoiab eemalt tema tegemistel pilku peal.
Foto: Cleveron
Cleveron Mobility Tartu kontor avati eelmisel nädalal, ettevõte hakkab toimetama SparkHUB’i ruumides. Nüüd on koos Viljandi ja pealinna kontoriga Cleveron Mobilityl Eestis kolm esindust. Cleveron 701 robot vuras mõned päevad juba ka Tartu tänavatel, ent see oli esialgu vaid avatud uste päeva raames.
Latvijas Pasts on esimene postiteenuse pakkuja Baltimaades, kes paigaldas omale Cleveroni pakiroboti e-ostude väljastamiseks. Pakirobot paigaldati Läti pealinna kõige tihedamini asustatud linnaosasse, mis on ühtlasi ka ettevõtte pakiautomaatide võrgustiku üks aktiivsemaid piirkondasid, teatas Cleveron.
7. juulil korraldas Cleveron koostöös LRK Autokoolitusega kaugjuhitava sõiduki sõidueksamid, mille käigus said eksami edukalt sooritanud juhid maailma esimesed kaugjuhitava sõiduki sertifikaadid. Eksami läbisid edukalt kõik neli Cleveroni töötajat.
Cleveron laiendas oma tooteportfelli uue, ekraani ja makselahendusega pakiautomaadiga, mis võimaldab Viljandi firmal senisest jõulisemalt Ida-Euroopa turul kanda kinnitada. Kohapeal paki eest tasumise võimalusega automaat on ka lahendus, mida täna soovivad osta ka pakikappide võrke laiendavad suured logistikaettevõtted.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.