Tallinna Tehnikakõrgkool ja Transpordiamet testivad koos OÜ Stonewolfi ja DB Schenkeriga Eesti teedel 25,25-meetri pikkuse autorongi kasutamist. Testi ajal veoki roolis olev Stonewolfi juht Andrus Laul tunnistas, et tavateedel ja tänavatel pole sellise autorongiga sõitmine üldse mingi küsimus.

- Eile katsetati ülipikka autorongi tühjalt.
- Foto: AS Schenker
Eile ja täna testitakse Eesti teedel ülipika autoringi sobivust meie teedele. Kui eile sõideti erinevatel marsruutidel tühjalt, siis täna katsetatakse esmakordselt sõitmist ka 37-tonnise koormaga. Vedukauto omanik Andrus Laul, kes ise testi ajal ka rooli keerab, tunnistas logistikauudistele, et tavateedel ja tänavatel jookseb haagis nii hästi auto jäljes, et mingit vahet tavalise poolhaagisega sisuliselt ei ole. Jutt, et selliste haagiste teedele lubamine eeldab ümberkorraldusi teedevõrgus, tema hinnangul ei päde.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.