Tallinna Tehnikakõrgkool ja Transpordiamet testivad koos OÜ Stonewolfi ja DB Schenkeriga Eesti teedel 25,25-meetri pikkuse autorongi kasutamist. Testi ajal veoki roolis olev Stonewolfi juht Andrus Laul tunnistas, et tavateedel ja tänavatel pole sellise autorongiga sõitmine üldse mingi küsimus.

- Eile katsetati ülipikka autorongi tühjalt.
- Foto: AS Schenker
Eile ja täna testitakse Eesti teedel ülipika autoringi sobivust meie teedele. Kui eile sõideti erinevatel marsruutidel tühjalt, siis täna katsetatakse esmakordselt sõitmist ka 37-tonnise koormaga. Vedukauto omanik Andrus Laul, kes ise testi ajal ka rooli keerab, tunnistas logistikauudistele, et tavateedel ja tänavatel jookseb haagis nii hästi auto jäljes, et mingit vahet tavalise poolhaagisega sisuliselt ei ole. Jutt, et selliste haagiste teedele lubamine eeldab ümberkorraldusi teedevõrgus, tema hinnangul ei päde.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.