Alates 16. veebruarist toob laevafirma DFDS Paldiski-Kapellskär liinile tagasi teise laeva, mis tähendab, et kauba- ja reisijatelaev hakkab senise ühe korra asemel väljuma kaks korda päevas.

- Lisaväljumisi hakkab teenindama kuni 260 reisijat mahutav kauba- ja reisilaev Patria Seaways.
- Foto: DFDS
„Kuna meie oleme erinevalt konkurentidest kogu pandeemia ajal saanud oma laevaliini töös hoida, siis on nõudlus liinil oluliselt suurenenud. Baltimaade ja Skandinaavia vahel käib vilgas kaubavahetus ja seda pole koroonakriis oluliselt mõjutanud, sest kaupade veole piiranguid seatud pole. Lisaks tahavad endiselt üle mere liikuda ka inimesed, kes käivad Skandinaavias tööl,“ ütles DFDSi Eesti-Rootsi liinidirektor Peeter Ojasaar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 4. oktoobrist tõstab parvlaevaettevõte DFDS Paldiski-Kapellskär liini väljumiste arvu pea igal päeval kahe väljumiseni. Paldiski-Hanko liin suletakse ebapiisavate mahtude tõttu ning liini teenindav laev Patria Seaways suunatakse täiendama Paldiski-Kapellskäri liini.
AS-i Tallink Grupp teatas täna börsile, et grupi tütarettevõte Baltic SF VIII Ltd ostis Navirail OÜ-lt ro-pax tüüpi laeva Sailor, mis kuni 8. juulini on prahitud DFDSile Paldiski-Kapellskäri liinil.
Laevanduskontsern DFDS vahetab välja seni Eesti-Rootsi ja Eesti-Soome liinil sõitnud laevad suuremate, rohkem reisijaid mahutavate laevade vastu.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.