Praeguste kütusejaamade tulevik muutub lähitulevikus kardinaalselt ning võtmesõnaks näib olevat oma kindel turunišš. Kes keskendub biogaasile, kes biodiislile, Circle K on võtnud suuna elektriautode laadimisele.
Norras on Circle K-l juba tanklaid, mis ongi mõeldud ainult elektriautodele. Sama suund on ettevõttel ka Eestis ja mujal Euroopas.
Foto: Circle K
Norra on tõusnud e-mobiilsuse eestvedajaks, kus paari aastaga loodi elektriautodele pea 500 kiirlaadijaga elektriautode laadimisvõrgustik. Ka Circle K Eesti on võtnud eesmärgiks arendada lähiaastatel välja laialdane elektriautode laadimisvõrgustik.
Circle K ja elektriautode kiirlaadimisvõrgustik Enefit Volt avasid täna Circle K Laagri teenindusjaamas esimese koostöös rajatud ülikiire 150+ kW laadimispunkti. Tegemist on teise ülikiire laadijaga Eestis pärast Alexela märtsis avatud 160 kW laadijat Paia ristis Järvamaal.
Viru Keskuse parkimismajas avati 1. juulil Eesti suurim elektriautode laadimisala Viru VooluRing. Koostöös partneritega Enefit Volt ja Eleport on laadimisvõimalus loodud korraga 10 autole. Lisaks laiendab oma elektriautode jagamisteenust ELMO Rent, mis võimaldab laadimiskohti veel 6 autole.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.