Praeguste kütusejaamade tulevik muutub lähitulevikus kardinaalselt ning võtmesõnaks näib olevat oma kindel turunišš. Kes keskendub biogaasile, kes biodiislile, Circle K on võtnud suuna elektriautode laadimisele.
Norras on Circle K-l juba tanklaid, mis ongi mõeldud ainult elektriautodele. Sama suund on ettevõttel ka Eestis ja mujal Euroopas.
Foto: Circle K
Norra on tõusnud e-mobiilsuse eestvedajaks, kus paari aastaga loodi elektriautodele pea 500 kiirlaadijaga elektriautode laadimisvõrgustik. Ka Circle K Eesti on võtnud eesmärgiks arendada lähiaastatel välja laialdane elektriautode laadimisvõrgustik.
Circle K ja elektriautode kiirlaadimisvõrgustik Enefit Volt avasid täna Circle K Laagri teenindusjaamas esimese koostöös rajatud ülikiire 150+ kW laadimispunkti. Tegemist on teise ülikiire laadijaga Eestis pärast Alexela märtsis avatud 160 kW laadijat Paia ristis Järvamaal.
Viru Keskuse parkimismajas avati 1. juulil Eesti suurim elektriautode laadimisala Viru VooluRing. Koostöös partneritega Enefit Volt ja Eleport on laadimisvõimalus loodud korraga 10 autole. Lisaks laiendab oma elektriautode jagamisteenust ELMO Rent, mis võimaldab laadimiskohti veel 6 autole.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.