Olukord on halb, kuid mitte lootusetu ning koondamiseks veel enamasti pole läinud. Sedasi hindas valdav osa 350st Äripäeva küsitletud ettevõtjast koroonaviiruse mõju kohta.

- Tallinna Sadama tütarettevõtte Green Marine'i juhatuse liige Carl-Jüri Piht leiab, et surutisetaoline ettevõtluskeskkond kestab vähemalt 2021. aasta suveni.
- Foto: Raul Mee, fotograaf
Ettevõtjad märkisid, et see, kui valus ja sügav kriis tuleb, võiks saada selgemaks sügiseks. Kärpeplaanide ning investeerimisotsuste edasilükkamisi tehakse ka esialgu valdavalt selle plaani järgi: viiendik vaatab praegu olukorrale peale lühiajaliselt (kuni kolm kuud), viiendik keskmise perspektiiviga (3–6 kuud), kümnendik näeb aga, et juba praegu on näha, et plaanid peavad koheselt olema pikemaajalised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi võiks arvata, et kriisi tingimustes hakkavad ka hinnad kukkuma, ei luba Eesti logistika- ja transpordiala ettevõtted hinnalangust.
Eesti logistika- ja transpordiala ettevõtete juhtide kinnitusel on nende klientide maksekäitumine Eestis halvenenud. Kuidas mõjutab eriolukord aga töötajate arvu ja sektori keskmist palgataset?
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.