Elektriautode laadimisvõrgustiku kuulumine Eesti Energiale kätkeb konkurentsiameti hinnangul mitmeid konkurentsi takistavaid asjaolusid ning hiljuti Enefit Bolti nimel all turule toodud võrgustik tuleks tükkhaaval maha müüa.

- "Tõenäoliselt oleks raske ette kujutada olukorda, kus näiteks Eesti kütuse jaeturul tegutseks vaid üks põhiline tanklakett ja igasugune konkurents puuduks või oleks tugevalt häiritud, selline olukord oleks äärmiselt vaenulik tarbija suhtes."
- Foto: Andras Kralla
Põhiline vastuolu Eesti Energia võrguettevõtja Elektrilevi soovis elektriautode võrku arendada on seotud Euroopa Liidu direktiiviga, mille järgi tuleks Enefit Volti laadimisvõrgustik panna avalikule enampakkumisele. Kui konkurentsiameti hinnangul võib ka enampakkumise tulemusel tekkida turule üks liiga suur tegija.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.