„Logistika valdkonna meediakajastuse ja sihtgrupi nõudluse muutumine ajas tundus mulle väga põneva väljakutsena, mistõttu saigi otsustatud teha seda koostöös Äripäeva Logistikuudiste teemaveebiga, mis on Eestis sisuliselt ainus logistikavaldkonnale keskendunud meedium,“ tunnistas Grete, kes loodab siiralt, et uurimistööst on tulevikus abi ka Äripäevale ning tema logistikateemadest huvitatud lugejatele.
Sama meelt on ka Äripäeva logistikauudiste teemaveebi juht Tõnu Tramm, kelle hinnangul on ajakirjandus tervikuna täna pidevas muutumises ning igasugune tagasiside mistahes vormis on äärmiselt teretulnud.
„Oleme noori logistikatudengeid alati toetanud, olgu see logistikaseminari meediakajastuse, erinevate uuringute läbiviimise ja muu kaudu,“ lausus Tramm ja lubas, et Äripäev on valmis ellu rakendama kõik uuringust tulenevad ideed, mis aitavad logistikauudiste lugejatel saada parimat igapäevatööks vajalikku infot.
Sestap kutsub logistikauudiste teemaveeb üles kõiki lugejaid Gretet tema lõputöös aitama, vastates küsitlusele, mis on üks olulisemaid osi tema uurimistöös. Küsimustik on suunatud eelkõige logistikavaldkonna juhtidele ja spetsialistidele ja see koosneb kümnest lühikesest alamjaotisest..
Vastajatele tagatakse anonüümsus ning kõiki andmeid kasutatakse ainult konkreetses uurimistöös. Küsimustele vastamine võtab aega maksimaalselt 10 minutit ning selle leiab SIIT!
Kõikide vastajate vahel loositakse välja Äripäeva teemaveebi Logistikauudised.ee Premium-sisu pakett ning kolm teemakohast logistikaga seonduvat raamatut Äripäeva kirjastuselt.