Alliance Ventures, kes tegeleb Renault-Nissan-Mitsubishi riskikapitalil põhinevate investeeringutega teatas, et on panustab Californias baseeruva elektriautoakude tootja Enevate arendusse.
Enevate tegeleb kõrgtehnoloogiliste liitiumioonakude tootmisega. Nende lipulaevaks on akud, mida on võimalik laadida peaaegu sama kiiresti, kui kulub fossiilkütusel põhineva auto tankimiseks.
Alliance Ventures’i viimasele investeerimisvoorule tehti algus käesoleva aasta alguses eesmärgiga toetada start-up-firmasid ja ettevõtjaid, kes tegelevad uudsete autotööstusele kasulike lahenduste välja töötamisega.
”Meil on hea meel osaleda Enevate’i järgmises rahastusvoorus. See investeering lubab meil toetada nende uudse tehnoloogia edasiarendamist. Edasine areng selles valdkonnas aitab muuta elektriauto praktilisemaks bensiini- või diiselmootoriga autode kõrval,” sõnas alliansi riskikapitali- ja innovatsioonifondi asepresident Francois Dossa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Investeering tõendab, et ülikiire laadimisega liitiumioonakud on elektriautode tulevik. Nende akud on teoreetiliselt võimelised laadima autosid sama kiiresti kui oleks autosse kütust tankida.
“Meil on ühine eesmärk muuta elektriautod hõlpsasti kasutatavaks ning kõigile kättesaadavaks,” ütles akutootja president ja tegevjuht Robert A. Rango. “Renault-Nissan-Mitsubishi on maailmas elektriautode tootmises esirinnas ja nad mõistavad klientide tahtmisi.”
Enevate’i HD-Energy tehnoloogia võimaldab ülikiiret laadimist. Nimelt lubatakse, et aku laetakse ka külma ilmaga viie minutiga. Sealjuures on nende laadimisaeg lühem kui teistel liitiumioonakude tootjatel.
Lisaks Alliance Ventures’ile on Enevate’i investeerinud veel ka Samsung ja Lenovo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.