• 27.06.18, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Go Groupi tegevjuht soetas kontsernis 10% osaluse

Kuus aastat Go Groupi juhtinud Jüri Etverk ostis 10% Go Groupi aktsiatest ning kuulub nüüd ettevõtte omanikeringi koos Tiit Pruuli ja Marcel Vichmanniga.
Jüri Etverk
  • Jüri Etverk
  • Foto: Andras Kralla
Go Groupi suuromaniku Tiit Pruuli sõnul otsustas ettevõte müüa Etverkile 10% aktsiatest, kuna grupi äritegevus on osanike hinnangul liikunud viimasel kuuel aastal õiges suunas ning Etverkil on selge nägemus, kuidas lähiaastatel kontserni edasi arendada.
“Toetame Etverki visiooni tugevatest iseseisvatest tütarettevõtetest, kes ületavad turu keskmist tulemuslikkust muuhulgas tänu koostööle kontserni teiste ettevõtetega,” ütles Pruuli. “Sünergiat luues ning kogemusi jagades on grupi ettevõtetel head eeldused põnevas konkurentsis edukas olla.”
Go Groupi juhatuse liikmena viimastel aastatel kontserni ärimudelite kaasajastamisega tegelenud Jüri Etverki sõnul on Go Groupi lähiaastate visioon keskenduda neljale suurele tegevusvaldkonnale – transport, turism, inseneeria ning infrastruktuuri arendus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Reisijate- ja kaubavedu ning turism on olnud Go Groupi selgrooks juba pikka aega ning inimesed teavad hästi nii Go Travelit kui ka Go Busi siniseid busse, mis sõidavad ringi kogu Euroopas,” lausus Etverk. “Omame suuri kogemusi masinate remontimises ja ehitamises ning seda suunda arendame kindlasti edasi, samuti lööme kaasa erinevatel taristuehitusprojektidel.”
Go Groupi enamusosanikuna jätkab Tiit Pruuli, kellele kuulub 47% aktsiatest, Marcel Vichmannile kuulub pärast tehingut 43% ulatuses aktsiaid. Ostu-müügitehingu hind on osapoolte kokkuleppel konfidentsiaalne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele