Renault, Nissani ja Mitsubishi Motorsi kombineeritud müük suurenes 2017. aastal 6,5% võrra 10 608 366 ühikuni. Nullheitmega sõidukite klassis ollakse liidrid juba 2010. aastast, millest alates on müüdud 540 623 elektrisõidukit.

- Nissan Leaf: allianss on elektrisõidukite turuliider maailmas.
- Foto: Nissan
Maailma juhtiv autotööstuse allianss Renault-Nissan-Mitsubishi teatas, et liitu kuuluvad ettevõtted müüsid 2017. aastal kokku 10 608 366 sõidukit.
Maasturite, väikeste tarbesõidukite ja nullheitega puhaste elektriautode nõudluse kasv tõi 2017. aastal Mitsubishi Motorsile 6,5%-lise kasvu. 2017 oli esimene täisaasta, mil ettevõte oli alliansi liige.
Renault-Nissan-Mitsubishi tegevjuht Carlos Ghosn: “2017. aastal müüdi kogu maailmas üle 10,6 miljoni Renault-Nissan-Mitsubishi sõiduauto ja väikese tarbesõiduki. Areng peegeldab meie mudelivaliku laiust ja sügavust, meie globaalset turulolekut ja klientide huvi meie sõidukitehnoloogiate vastu.”
Groupe Renault müügimahud kasvasid mullu 8,5%, kokku müüdi 3 761 634 sõidukit. See oli rekord nii Renault’le, kui ka Daciale. Kasvu oodatakse ka alanud aastalt.
Nissan Motor Co. Ltd. müüs 5 816 278 sõidukit, kasv 4,6%. USAs ja Hiinas kasvasid autotootja müügimahud vastavalt 1,9% ja 12,2%. 2017. aastal müüs Infiniti 246 492 sõidukit, mis on üle-eelmise aastaga võrreldes 7% rohkem.
Hiinas kasvas müük 56% võrra, ulatudes 129 160 ühikuni. Hiinast sai Mitsubishi Motorsi suurim turg tänu seal toodetud Outlanderile.
Tänu XPANDER-i turule tulekule Indoneesias oli ka ASEANi piirkonnas tugev müük, mis suurenes 17% 242 244 ühikuni. Jaapanis kasvas kei-autode müük 7%.
Elektrisõidukite turuliider
Alates Nissan LEAFi turule tulekust 2010. aastal on Renault-Nissan-Mitsubishi erinevate kaubamärkide all müünud 540 623 elektrisõidukit kogu maailmas. Kumulatiivselt jätkab allianss 100% elektriliste sõiduautode ja elektriliste väikeste tarbesõidukite maailma turuliidrina.
Nissan LEAF on endiselt maailma enimmüüdud elektriauto – alates 2010. aastast on müüdud üle 300 000 LEAFi.
Renault on Euroopa elektrisõidukite liider, kellele kuulub 23,8% turust. Seejuures müügimahud kasvasid 38%. ZOE registreerimiste arv kasvas 44%, tegu on Euroopa enim müüdava elektrisõidukiga.
Hetkel kuum
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
Alates 2011. aastast on Renault müünud ?? maailmas üle 150 000 elektrisõiduki, mudelivalikus on Renault ZOE, Renault Kangoo Z.E., Fluence Z.E. ja Renault Samsung Motors SM3 Z.E.
Alliance 2022 strateegiline plaan
Alliance'i 2022 strateegilise plaani raames prognoosib Renault-Nissan-Mitsubishi, et 2022. aasta lõpuks ületab omavaheline sünergia 10 miljardit eurot aastas. Lisaks tullakse turule 12 uue nullheitmega elektrisõidukiga ja 40 mudeliga, kus on kasutusel autonoomset sõidu tehnoloogiad.
Uute mudelite ja uute tehnoloogiate juurutamine peaks Renault-Nissani-Mitsubishi kombineeritud aastast müüki tõstma rohkem kui 14 miljoni ühiku võrra, aastaks 2022 lõpuks oodatakse 240 miljardi dollari suuruseid tulusid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.