• 22.11.17, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alexela võitis Belgia õhujõudude kütusehanke

Alexela Logistics tütarettevõte Puma Aviation Europe võitis Belgia õhujõudude kütusehanke, tarnides kolme aasta jooksul AVGAS lennukibensiini Belgia õhuväebaasidesse.
Alexela võitis Belgia õhujõudude kütusehanke
  • Foto: Puma Energy
AVGAS 100LL on bensiin, mida kasutatakse sisepõlemismootoritega propellerlennukite kütusena. Pliilisandiga bensiin toodetakse täpse standardi kohaselt range kvaliteedkontrolli all, et tagada mootorite töökindlus ja lendamise turvalisus.
Puma Aviation Europe esindaja Peter Soroka sõnul on hanke võit märgilise tähendusega, kuna nüüd tekib ettevõttel võimalus oma tegevust NATO kaitsetööstuse valdkonnas laiendada. "Oleme innovaatiline ja usaldusväärne logistikapartner kõigile osapooltele, kes otsivad professionaalset töövõtjat oma kütusetarnetele," ütles Peter Soroka pressiteates.
Võidetud hanke maht on kokku umbes 1,2 miljonit liitrit. AVGAS 100LL lennukibensiini toodetakse Paldiskis asuvas Alexela terminalis, kust ettevõte tarnib lennukibensiini igapäevaselt ühtekokku viide maailmajakku.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Belgia õhujõudude lennukibensiini hakatakse transportima Paldiski Lõunasadamast Rotterdami sadamasse, kust spetsiaalne kütuseveok veab bensiini Belgia õhuväebaasidesse.
Puma Aviation Europe rajas Madalmaadesse ka logistikakeskuse, kust ettevõte asub AVGASi tarnima paljudesse Euroopa lennujaamadesse. Rajatud logistikakeskus on veel üks oluline samm, kuidas muuta Paldiskis toodetud lennukibensiin kättesaadavaks kogu Euroopas.
Puma Aviation Europe on Alexela Logistics grupi tütarettevõte, mis tegeleb lennukibensiini müügi ja turustamisega Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele