• 03.11.17, 17:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltica sõiduautode pealelaadimisjaama tehnilise lahenduse loomiseks sõlmiti leping Eesti Raudteega

Rail Baltic Estonia OÜ sõlmis hankelepingu AS-iga Eesti Raudtee, leidmaks sobiv asukoht ja tehniline lahendus Rail Baltica sõiduautode pealelaadimisjaamale Eestis.
Rail Baltica sõiduautode pealelaadimisjaama tehnilise lahenduse loomiseks sõlmiti leping Eesti Raudteega
  • Foto: EPA
„Hankele laekus üks pakkumine, mille tegid ühispakkujatena AS Eesti Raudtee ja OÜ Skepast & Puhkim, kelle ülesandeks on sõlmitud lepingu kohaselt leida uudse transpordivõimaluse tehniline lahendus ning sobivaim asukoht,“ sõnas Rail Baltic Estonia OÜ juht Indrek Orav pressiteates.
Sõiduautode pealelaadimisjaam peab hanke kirjelduse kohaselt jääma Ülemiste reisiterminali vahetusse lähedusse, kuid välistatud pole ka selle paigutamine mõnda teise asukohta, eeldusel, et alternatiiv on terviklahendusena samaväärne või parem.
Hanke võitnud AS Eesti Raudtee ning OÜ Skepast & Puhkim konsortsium peab töö teostama hiljemalt 2018. aasta veebruari lõpuks. Hanke maksumuseks on 62200 eurot (+km).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sõiduautode transportimine raudteel on mujal Euroopas populaarne viis kombineerida auto ja rongiga reisimine, kuid samal ajal kasutatakse seda võimalust näiteks ka rendiautode linnadevaheliseks transpordiks.
Eesti ja kogu Baltikumi kontekstis uudse lahenduse analüüs nõuab, et lisaks asukohale selgitaks töövõtja, milliseid teenuseid pakutakse ja milliseid erinevaid funktsionaalsusi täidavad Põhjamere-Balti transpordikoridorile jäävad sõiduautode peale- ja mahalaadimisjaamad.
Täiendavalt oodatakse töövõtjalt analüüsi selle kohta, kas tehniliselt on võimalik pakkuda analoogset teenust ka 1520 mm raudteel opereerivatele rongioperaatoritele ja sellele vastavaid tehnilisi lahendusi. See võimaldaks lisaks Rail Baltica trassile pakkuda teenust ka teistel suundadel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele