Eckerö Line-i Tallinn-Helsingi laev hakkab alates 12. juunist 2017 väljuma Helsingi Läänesadama uuest terminalist (T2).
- MS Finlandia. Foto: Andras Kralla
Eckerö Line liigub alates 12. juunist Helsingi sadama Lääneterminal 2 (T2), mis muudab m/s Finlandia väljumisaegu mõningatel väljumistel 15 minutit.
Terminalihoone, mille kavandi autor on Tuomas Silvennoinen (PES-Arkkitehdit) ja mille ehitas valmis Helsingi sadam, on oluliselt keskkonnasõbralikum. Uus terminal on valgustatud päikesepaneelidest saadud elektriga ning tänu paremale ühiskondliku transpordi korraldusele väheneb sõiduautode hulk sadamaalal.
“Meie eesmärgiks on pakkuda parimat teenindust ning mugavust nii kaldal kui ka meie laeval – uus Lääneterminal Helsingis aitab sellele väga positiivselt kaasa”, sõnab Eckerö Line Eesti filiaalijuht Katrin Sirk Aun.
Eckerö Line’i hinnangul aitab Lääneterminal 2 jätkuvalt kasvavat reisijatehulka teenindada. Aastal 2016 oli reisijate arv pea poolteist miljonit ja käesoleval aastal oodatakse sellele lisa.
Uue terminali tulekuga soovib Eckerö Line olla ka osaline kaksiklinnade Helsingi-Tallinn tugevdamisel. Mõlemad linnad pakuvad järjest enam huvi väljastpoolt Euroopat, eriti aga Aasiast tulevatele turistidele.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.