Aprilli lõpus toimunud Äripäeva teemaveebi logistikauudised.ee ja Õliühingu korraldatud kütuseturu konverentsil esitleti taas kütuseturu uuringut. Sellest selgus, et kütuseaktsiisi tõstmise peamise ohuna nähakse sel aastal kasumi vähenemist ning kaupade ja teenuste hinnatõusu.
- Kantar Emori valdkonnajuht Agne Kinks Kütuseturu aastakonverentsil uuringutulemusi esitlemas Foto: Harro Puusild
Kui eelmisel aastal vastasid küsitlusele 75 tippjuhti kütuste jae- ja hulgimüügi-, tootmis-, transpordi- ja kaubandussektorist, siis tänavu avaldas arvamust 230 tippjuhti seitsmest valdkonnast – mullusele lisaks olid kaasatud ehitus ja põllumajandus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peetakse täna Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldavad Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.
Transpordi ja logistikavaldkonna ettevõtete esindusorganisatsioonid saatsid majandus- ja taristuminister Kadri Simsonile, rahandusminister Sven Sesterile ning riigikogu majandus- ja rahanduskomisjonidele ühispöördumise vedelkütuste aktsiisi järsu tõusuga kaasnenud sektori konkurentsivõime langusest naaberriikidega võrreldes.
Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peeti 27. aprillil 2017 Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldasid Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.
Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina ütles täna toimuval Kütuseturu Aastakonverentsil, et elektriautod on ilmselt üheks suurimaks ohuallikaks naftatoodete tarbimisele.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.