Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kütuseaktsiisi tõus sööb kasumi ja halvab investeerimisvõime
Aprilli lõpus toimunud Äripäeva teemaveebi logistikauudised.ee ja Õliühingu korraldatud kütuseturu konverentsil esitleti taas kütuseturu uuringut. Sellest selgus, et kütuseaktsiisi tõstmise peamise ohuna nähakse sel aastal kasumi vähenemist ning kaupade ja teenuste hinnatõusu.
Kui eelmisel aastal vastasid küsitlusele 75 tippjuhti kütuste jae- ja hulgimüügi-, tootmis-, transpordi- ja kaubandussektorist, siis tänavu avaldas arvamust 230 tippjuhti seitsmest valdkonnast – mullusele lisaks olid kaasatud ehitus ja põllumajandus.
Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peetakse täna Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldavad Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.
Transpordi ja logistikavaldkonna ettevõtete esindusorganisatsioonid saatsid majandus- ja taristuminister Kadri Simsonile, rahandusminister Sven Sesterile ning riigikogu majandus- ja rahanduskomisjonidele ühispöördumise vedelkütuste aktsiisi järsu tõusuga kaasnenud sektori konkurentsivõime langusest naaberriikidega võrreldes.
Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peeti 27. aprillil 2017 Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldasid Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.
Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina ütles täna toimuval Kütuseturu Aastakonverentsil, et elektriautod on ilmselt üheks suurimaks ohuallikaks naftatoodete tarbimisele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.