• 08.05.17, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DFDS investeerib 22 miljonit haagistesse ja konteineritesse

Rahvusvaheline laevafirma DFDS, mis korraldab reisijate- ja kaubavedu ka Paldiski-Kapellskäri ja Paldiski-Hanko liinidel, investeerib 22 miljonit eurot ligikaudu 1000 haagise ja konteineri soetamiseks. Uued konteinerid ja haagised võetakse kasutusele muuhulgas ka Eestist algavatel marsruutidel.
DFDS-i uued haagised ja konteinerid
  • DFDS-i uued haagised ja konteinerid
  • Foto: DFDS
DFDSi kiiresti kasvavasse konteineri- ja haagiseparki lisandub kokku 860 uut haagist ja 200 konteinerit. Suurinvesteering hõlmab külmutuskonteinereid, kuivlastihaagiseid ja -konteinereid ning konteinerhaagiseid. Uute konteinerite ja haagiste soetamine lubab pakkuda paremat kaubaveoteenuste kvaliteeti ning aitab rahuldada majandustegevuse kasvust ja erilepingutest tulenevat nõudluse kasvu. Haagised ja konteinerid jõuavad DFDSi liinidele lähikuude jooksul.
DFDSi tegevus logistika valdkonnas on viimastel aastatel kasvanud ja laienenud. „Tegemist on  DFDSi ajaloo suurima haagisetellimusega. Me investeerime 22 miljonit eurot ühelt poolt selleks, et jätkata oma tehnopargi tänapäevastamist ja tagada seeläbi teenuste kvaliteet, ning teiselt poolt selleks, et käia haagiste ja konteinerite arvu suurendamise teel kaasas oma majandustegevuse kasvust ja erilepingutest tulenevate vajadustega,“ ütles DFDS Logisticsi asepresident Eddie Green. 
Osa uutest haagistest ja konteineritest suunatakse raudteevedudeks ja üldisesse parki ning kaetud saab kogu DFDSi võrgustik. Kokku on DFDSil 4500 haagist ja 3000 konteinerit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

DFDS on Põhjamaade meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel. DFDSi Eesti tütarfirma teenindab Paldiski-Kapellskäri liini parvlaevaga Liverpool Seaways ja Paldiski-Hanko kauba- ja reisijateveo laevaliini parvlaevaga Sailor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele