Järgnev selgitus pärineb Toomas Uibo Facebooki-postitusest:
Nii! Kes nüüd viitsib natuke netis surfata, see leiab kerge vaeva ja väikese raha eest üles andmed, mis näitavad, et nii Nordica (Nordic Aviation Group AS) kui ka Transpordi Varahalduse AS, kuhu riik investeeris kokku ca 70 miljonit, on imelikul kombel endiselt 100% riigi omanduses. Seega jätame nüüd meelde, et riik pole oma investeeringuid poolakatele maha parseldanud. Check! Seda esiteks.
Teiseks: mida see LOT siis ikkagi sai? Nordic Aviation Group AS-il on tütarfirma nimega Regional Jet OÜ, kes on oma sisult operaatorfirma ja osutab lennuteenust nii Nordicale kui ka LOT-ile. Võimalik, et tulevikus veel teistelegi lennuettevõtetele. Regional Jet OÜ varaks oli ja on palju pabereid, manuaale, litsentse, lepinguid ja hulk väga tublisid eesti inimesi, aga mitte ühtegi oma lennukit ega riigi poolt sisse pandud miljoneid. Lennukid on endiselt ilusti Transpordi Varahalduses, mille omanikuks on 100% Eesti riik. Seega jätame siis jällegi meelde, et kui LOT ostis “võileivahinnaga” ettevõtte, kuhu riik investeeris meeletud miljonid, siis see on vale väide. LOT ostis end Nordica tütarfirmasse. Samuti ei riigistatud Nordicat LOT-ile. Need kaks firmat on endiselt täiesti eraldiseisvad ettevõtted, kuid jagavad ühist kommertsplatvormi!