Seoses kauba- ja reisijateveo mahu suurenemisega Eesti ja Rootsi vahel lisab laevaettevõte DFDS alates 1. veebruarist Paldiski-Kapellskär liinile uusi väljumisi. Olemasolevad väljumised ja saabumised tõstetakse aga varasemaks, teatas DFDS.

- Paldiski-Kapellskäri liini teenindab parvlaev Liverpool Seaways.
- Foto: DFDS
Väljumiste arvu suurendamine on seotud kauba- ja reisijateveo nõudluse kasvuga Paldiski ja Kappelskäri vahel. DFDS näeb kasvupotentsiaali eelkõige Eesti ja Rootsi vahel autoga reisijates ning Skandinaaviamaadesse sõitjates. Samas kasvab järjepidevalt ka kaubavedude maht Läänemerel.
Kui seni teenindas DFDS Paldiski-Kapellskäri liini kuue väljumisega nädalas mõlemal suunal, siis veebruarist lisandub mõlemas suunas veel üks väljumine. DFDS-i reisijateveo koordinaator Merje Vari selgitas, et tihedam graafik ning varasemad väljumise ja saabumise ajad on klientide jaoks mugavamad. DFDS omalt poolt soovib pakkuda äri- ja eraklientidele paremat teenust.
Uus lisaväljumine toimub Paldiski sadamast laupäeviti kell 8.30 ning Kapellskärist reedeti kell 22.00.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uue graafikuga seoses muutuvad vastavalt ka
check-in’ide lahtiolekuajad. DFDS annab samuti teada, et seoses ümberkorraldustega Kapellskäri sadamas muutub ka DFDSi
check-in’i asukoht. Reisijatele on sadamas välja pandud vastavad viidad. Täpsema ülevaate sõidugraafikust ja
check-in’ide lahtiolekuaegadest leiab DFDSi kodulehelt
www.dfdsseaways.ee.
DFDS on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel. DFDSi Eesti tütarfirma teenindab Paldiski-Kapellskäri liini parvlaevaga Liverpool Seaways ja Paldiski-Hanko kauba- ja reisijateveo laevaliini parvlaevaga Sailor.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laevaettevõtte DFDSi teatel läbis Rootsi-Eesti sõidusuunda teenindav parvlaev Liverpool Seaways põhjaliku uuenduskuuri. Laeva esimene hooldusjärgne reis toimus sel nädalal uue sõidugraafiku alusel.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.