• 27.12.16, 16:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadamas on sel aastal käinud 10 miljonit reisijat

2016. aasta läheb Tallinna Sadama ajalukku järjekordse rekordiga, mil sadama reisijate arv ühel aastal ületas maagilise 10 miljoni piiri, teatas sadam.
Tallinna Sadamas võeti 10-miljones reisija pidulikult vastu.
  • Tallinna Sadamas võeti 10-miljones reisija pidulikult vastu.
  • Foto: Tallinna Sadam
Teisipäeval, 27. detsembril saabus Eckerö Line'i laeval Finlandia Tallinna Sadama 10-miljones reisija, kelleks oli Kairit Pootsmann. Kairit veetis oma jõulud Soomes ja tuli nüüd pühade jätkuks kodumaale Eestisse.
Tallinna Sadama reisijate arv on aasta-aastalt kasvanud. Eelmine rekord, 9-miljones reisija saabus Tallinnasse 2013. aasta 19. detsembril. 2015. aastal teenindas Tallinna Sadam 9,79 miljonit reisijat, 2016. aaastal liigub Tallinna Sadama sadamate kaudu 4% rohkem inimesi kui aasta varem. Enamik reisijaid teenindatakse Vanasadamas, kõige populaarsem laevaliin on Tallinn-Helsingi, kus liikleb aastas ca 8,4 miljonit inimest; 60 protsenti kõikidest Tallinna Sadama reisijatest ehk ligi 6 miljonit inimest reisib Tallinki laevadega, suurima reisijate arvuga laev on Viking XPRS, mille pardal seilab aastas kokku üle 1,8 miljoni inimese.  
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Sadama 10-miljonendat reisijat tervitasid A-terminalis Tallinna sadama juhatuse liige-kommertsjuht Margus Vihman ja sadamakapten Ülo Kikas. Eckerö Line poolt andis kingituse üle ja kutsus tagasi reisile Eesti filiaali juhataja Katrin Sirk-Aun. Saabuvate reisijate meeleolu tõstsid Tallinna Sadama orkester ja maskott Hüljes Ülo. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele