• 25.10.16, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiinlased ostavad triljoni dollari eest lennukeid

Hiina plaanib panustada nii sise- kui välisturismi ning selleks ostavad sealsed lennufirmad järgneva 20 aasta jooksul triljoni dollari väärtuses lennukeid, selgub lennukitootja Boeing analüüsist.
Üle poole Hiinas opereerivaist kommertslennukeist on tehtud Boeingu poolt. Fotol Hainan Airlinesi Boeing 787.
  • Üle poole Hiinas opereerivaist kommertslennukeist on tehtud Boeingu poolt. Fotol Hainan Airlinesi Boeing 787.
  • Foto: Boeing
USA lennukitootja prognoosi kohaselt ostavad Hiina firmad kokku 6810 lennukit. Ühtlasi tähendab see, et Boeing on oma prognoosi kergitanud: eelmisel aastal oodati, et aastaks 2036 on soetatud 6330 lennukit.
“Meile annab Hiina turult positiivse signaali just see, et riigis tugevneb keskklass, samuti on muudetud viisapoliitikat,” kommenteeris Boeingu liinilendude turundusosakonna president Randy Tinseth. Ta lisas, et ühtlasi prognoosib Boeing lennuliikluse kasvu 6,4% võrra.
Boeing on üks väheseid lennufirmasid, kes Hiina turu osas positiivset meelt ilmutab. Boeingu üks juhte ütles augustis, et lennukitootja ei näe praegu küll Hiina nõudluse langust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele