Hiina plaanib panustada nii sise- kui välisturismi ning selleks ostavad sealsed lennufirmad järgneva 20 aasta jooksul triljoni dollari väärtuses lennukeid, selgub lennukitootja Boeing analüüsist.

- Üle poole Hiinas opereerivaist kommertslennukeist on tehtud Boeingu poolt. Fotol Hainan Airlinesi Boeing 787.
- Foto: Boeing
USA lennukitootja prognoosi kohaselt ostavad Hiina firmad kokku 6810 lennukit. Ühtlasi tähendab see, et Boeing on oma prognoosi kergitanud: eelmisel aastal oodati, et aastaks 2036 on soetatud 6330 lennukit.
“Meile annab Hiina turult positiivse signaali just see, et riigis tugevneb keskklass, samuti on muudetud viisapoliitikat,” kommenteeris Boeingu liinilendude turundusosakonna president Randy Tinseth. Ta lisas, et ühtlasi prognoosib Boeing lennuliikluse kasvu 6,4% võrra.
Boeing on üks väheseid lennufirmasid, kes Hiina turu osas positiivset meelt ilmutab. Boeingu üks juhte ütles augustis, et lennukitootja ei näe praegu küll Hiina nõudluse langust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.