Hiina plaanib panustada nii sise- kui välisturismi ning selleks ostavad sealsed lennufirmad järgneva 20 aasta jooksul triljoni dollari väärtuses lennukeid, selgub lennukitootja Boeing analüüsist.

- Üle poole Hiinas opereerivaist kommertslennukeist on tehtud Boeingu poolt. Fotol Hainan Airlinesi Boeing 787.
- Foto: Boeing
USA lennukitootja prognoosi kohaselt ostavad Hiina firmad kokku 6810 lennukit. Ühtlasi tähendab see, et Boeing on oma prognoosi kergitanud: eelmisel aastal oodati, et aastaks 2036 on soetatud 6330 lennukit.
“Meile annab Hiina turult positiivse signaali just see, et riigis tugevneb keskklass, samuti on muudetud viisapoliitikat,” kommenteeris Boeingu liinilendude turundusosakonna president Randy Tinseth. Ta lisas, et ühtlasi prognoosib Boeing lennuliikluse kasvu 6,4% võrra.
Boeing on üks väheseid lennufirmasid, kes Hiina turu osas positiivset meelt ilmutab. Boeingu üks juhte ütles augustis, et lennukitootja ei näe praegu küll Hiina nõudluse langust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.