Tallinna Lennujaama kauaaegne juhatuse esimees Rein Loik on esitanud avalduse ametist lahkumiseks, ettevõtte nõukogu koguneb avaldust arutama 29. veebruaril, teatas lennujaam.

- Tallinna Lennujaama juht Rein Loik on esindanud avalduse ametist lahkuda.
- Foto: Andres Haabu
Alates 1998. aastast Tallinna Lennujaama juhtinud Rein Loik selgitas, et võttis vastu otsuse ametist taanduda seoses sooviga oluliselt vähendada enda töökoormust. "Eneselegi märkamatult olen jõudnud pensionile jäämise ikka ning praegune hetk on sobivaim teatepulga üleandmiseks," märkis Loik.
"17 aasta jooksul on lennujaam kasvanud muljetavaldavalt ning Tallinna Lennujaam seisab järgmise arenguhüppe lävepakul, kui algab juhilt suisa 150protsendilist pühendumist eeldav mahukas ehitusperiood. Tean kindlalt, et kõik ettevalmistused suurteks arendusteks on kulgenud plaanipäraselt ning usaldan rahuliku südamega pingelise projektijuhtimise faasi noorema põlvkonna juhile," lisas Loik.
Tallinna Lennujaama nõukogu esimees Margus Puust on kokku kutsunud nõukogu koosoleku, mis koguneb juhatuse esimehe lahkumisavaldust ning edasisi samme arutama 29. veebruaril.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Äripaev
Seotud lood
Juulikuus teenindas Tallinna Lennujaam ligi 228 000 reisijat, regulaarreisijate arv vähenes mullusega võrreldes ühe protsendi eelkõige seoses pakkumise vähenemisega regulaarlendudel.
Telia Eesti endine tippjuht Piret Mürk-Dubout on vähem kui kuu ajaga saanud üle kümne tööpakkumise, mille seast ta tõenäoliselt valib Tallinna Lennujaama.
Tallinna lennujaama nõukogu rahuldas juhatuse esimehe Rein Loigu tagasiastumispalve, teatas lennujaam.
Estonian Air lõpetas möödunud aasta novembris tegevuse ja Tallinna lennujaamas kukkus reisijate arv 1,8%. Lennujaama turundusdirektori Eero Pärgmäe kinnitusel ei ole aga Estonian Airi tegevuse lõpp suuri probleeme kaasa toonud. Raskemalt on mõjunud tšarterlendude lõppemine Egiptusesse ja vähenemine Türki. Asenduseks otsib lennujaam Tallinnast puhkusereisideks paremat ühendust Hispaaniaga.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.