Autorid: aripaev.ee reklaamtekst, Allikas: www.aripaev.ee • 22. aprill 2015

Lux Express: vabandus sotsiaalmeedias tõi Poola kliendid tagasi

Lux Express Groupi turundusjuht Kristiina Mehik rääkis Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, kuidas õigeaegne vabandamine klientide ees päästis suurematest probleemidest.

Mehik kirjeldas, kuidas Poola turule sisenenud Lux Express sai aru, et nende teenus polnud piisavalt tasemel. „Bussijuhid olid uued ega tundnud meie standardeid, lisaks olid ettenägematud ummikud - bussid jäid kõvasti hiljaks,“ rääkis ta.

Mehiku sõnul otsustati klientide ees vabandada ja teha seda sotsiaalmeedias, mis oli ainuõige otsus. "Muidu oleks läinud sotsiaalmeedias meie suureks kirumiseks, aga nüüd oli suhtumine selline, et olite küll kehvad, aga me tuleme tagasi, et vaadata, kas suudate paremini," lausus Mehik, kelle kinnitusel tulid kliendid tõepoolest tagasi.

Loe edasi teemaveebist best-marketing.com.

Autor: aripaev. ee

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077