Coca-Cola Excellence 2020 programmi koordinaatori Janek Popell usub, et logistilise ahela optimeerimine peidab jätkuvalt võimalusi kulude kokkuhoiuks.
„Meie edu valem seisneb infrastruktuuri optimeerimises ja tootmisefektiivsuse jätkuvas stabiilses kasvus, rääkis Popell. Ta selgitas, et opereeritakse kolmes riigis – Eestis, Lätis ja Leedus ühe laoga riigi kohta. Jaotust teostatakse üle riigi x-dock lahendust kasutades. Tooteid tarnitakse riikide vahel ühe riigi laost teise ja sealt edasi klientidele.
Meie tootmisüksus Leedus, Alytuses näitab igal aastal efektiivuse kasvu nii tootmisliinide efektiivsuses, mis väljendub toodetud koguses ajaühikus, kui ka toormaterjalide kasutamise osas, selgitas Popell. „Me kasutame juba rohkem kui 5 aastat LEAN põhimõtteid ja töövahendeid, mis aitavad meil pidevalt parendada ja arendada kõiki tarneahela protsesse. Usume, et jätkuv logistilise ahela optimeerimine annab meile suurema konkurentsieelise ja saavutame suurema kulude kokkuhoiu,“ lisas ta.
Janek Popell räägib Coca-Cola tarneahelatest lähemat Pärnu Tarneahelakonverentsil 12.-13. märtsil. Konverentsi kavaga saab lähemalt tutvuda
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suurte kogemustega tarneaehaljuhi Emöke Sogenbitsi sõnul on tarneahela edukaks toimimiseks oluline roll ettevõtte kultuuril.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.