Saaremaa Laevakompanii tütarettevõte Väinamere Liinid võitis Lääne Maavalitsuse läbi viidud riigihanke operaatori leidmiseks Sviby-Rohuküla-Sviby liinil.
Väinamere Liinid OÜ juhataja Urmas Treieli sõnul oodatakse põnevusega Vormsi liini haldamist ja sellega seotud väljakutseid ning uuendusi, seejuures just uue parvlaeva Ormsö liinile suunamist. „Ruhnu uue laeva Runö haldamisega on meil olemas kogemus riigi laeva sissetöötamisel, mis kindlasti tuleb kasuks ka Vormsi uue laeva puhul,“ lisas Treiel.
Avalikul liiniveol tuleb luua hästitoimiv teenus riigi kui telliga, laevandusettevõtte kui vedaja ning kohaliku kogukonna vahel.
Treieli sõnul on iga laevaliin rätsepatöö, sest saared on erinevad. Seetõttu on vajalik tihe koostöö kohalike omavalitsustega, mis võimaldab pakkuda reaalselt kogukonna vajadusest lähtuvat teenust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saaremaa Laevakompanii on avalikku liinivedu parvlaevadega teinud juba kakskümmend aastat. Viimati teenindati Sviby-Rohuküla liini aastatel 1994-2004, mil sõideti laid-tüüpi laevadega.
Uus avaliku liiniveo leping jõustub 1. maist 2015 ja kestab 2020. aastani.
2014. aastal on Väinamere Liinide teenindada laevaühendused Hiiumaaga, Muhu saarega, Saaremaaga ja Ruhnu saarega - kokku viiel laevaliinil.
Seotud lood
Valitsus muutis kehtivat korraldust, millega laiendati aluseid, millistel tingimustel on riigil võimalik riigivara ehk siis Sviby-Rohuküla-Sviby liini jaoks tellitud parvlaeva vedaja kasutusse anda.
Vormsi praamivedaja leidmiseks korraldatud riigihanke võitis Vjatšeslav Leedo firma OÜ Väinamere Liinid, kes pakub ühe reisi hinnaks ilma käibemaksuta 238 eurot.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.