Kõige kallimad kütusehinnad on Leedu pealinnas Vilniuses, kus bensiini liiter maksab 7,9 senti ja diislikütus 2,2 senti rohkem kui Tallinnas. Riiaga võrreldes maksab mootoribensiin Eestis 2,4 senti ja diislikütus 1,9 senti vähem. Statoil Fuel & Retail Eesti AS mootorikütuste tarne- ja logistikajuhi Teedo Meltsa sõnul tagab Eestis madalad kütusehinnad siinne väga tihe konkurents. „Eestis on 1000 elaniku kohta kõige rohkem tanklaid ja see tagab tiheda konkurentsi ning madalamad hinnad. Olukorras, kus diislikütuse aktsiis on Eestis oluliselt kõrgem ja mootoribensiini aktsiisid on üldises plaanis Baltikumis samal tasemel, on Eesti kütusehinnad ikka väga madalad võrreldes teiste Balti riikidega,“ rääkis Melts. Ta tõi välja, et sisseostuhinnad on Euroopa riikides üldiselt samal tasemel, sest need on seotud maailmaturuhindadega ja muutuvad sarnaselt aktsiatele igal pangapäeval.
Eesti kasuks räägib ka madalam käibemaksumäär, mis on võrreldes Läti ja Leeduga ühe protsendi võrra madalam.