Esimene ehitusetapp kavatsetakse lõpetada hiljemalt järgmiseks suveks, misjärel alustab Transiidikeskus uue konteinerterminali opereerimisega.
Esmalt lõpetatakse 17. kai tagalas oleva STS kraanatee ehitus, mis peaks valmima kahe kuu pärast. Paralleelselt sellega toimub kaheksa hektari suuruse lisaterritooriumi laienduse ning raudteelaadimisterminali projekteerimine, mis võimaldab viia vastavad ehitustööd lõpule veel käesoleval aastal.
"Konteinerterminali laienduse esimese etapi valmimine võimaldab meil kasvatada oma tootmisvõimsust juba selle aasta lõpuks 150 000 TEU võrra ning viia meie konteinerterminali tootmisvõimus kokku 600 000 TEUni aastas. Teeme selle toel ettevõtte arengus järgmise suure sammu," ütles Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee.
Tänavu 25. aprillil omandas Transiidikeskuse OÜ Rail Garant Estonia ja ettevõte hoonestusõiguse Muuga sadamas, mis võimaldas Transiidikeskusel asuda laiendama oma terminalitegevust.
"Viimastel aastatel oleme näidanud kiiret kasvutempot. Sõna otseses mõttes ruumipuuduse tõttu oleme juba pikemat aega sunnitud kasvatama konteinerite virnastamise kõrgust üle optimaalse ning kandma sellest tulenevaid lisakulusid. Nüüd, tänu konteinerterminali laienduse projektile, suudame ettevõtte 20. sünnipäevaks väljaarendada klassikalise asendiplaaniga konteinerterminali, mis on Läänemere regiooni suurimaid ning konkurentsivõimelisimaid," lisas Laidvee.
Anatoli Kanajevi perekonnale kuuluv Transiidikeskuse AS on Eesti spetsialiseeritud konteineri- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas.