Maanteeinfokeskus ja Tallinna linn teavitavad liikluspiirangutest.
• Varahommikul enne kella kuut olid põhi- ja suuremate tugimaanteede sõiduolud valdavalt rahuldavad. Sõidujäljed olid peamiselt soolaniisked või -märjad, sõidujälgede vahel esines soolalumesegu, Saare maakonnas paiguti ka lörtsi. Õrna lund sadas Lääne-, Kesk-, Lõuna- ja Kagu-Eestis ning teekatetel oli piirkonniti kerget lenduvat lund. Kohatist libedust esines Harju maakonnas Tallinn-Narva maanteel ning Põlva maakonnas.
Teepinna temperatuurid jäid vahemikku -0,5 kraadist saartel kuni -4,5 kraadini Kirde-Eestis.
• Mõniste muuseumis toimuva Päkapikumaa ürituse tõttu on tänasest kuni 9. detsembrini Võru maakonnas Mõniste-Tiitsa-Karisöödi maantee 4. kilomeetril Mõnistes kehtestatud kiiruspiirang 30 km/h.
• Seoses teeremondiga on täna ja homme Põlva maakonnas Saverna-Jõksi maanteel Savernas (km 0-1,25) kehtestatud kiiruspiirang 30 km/h.
Liikluspiirangud Tallinnas
• 3. detsembrist avati liikluseks Tehnika tänava pikenduse ja Järvevana tee vaheline ühendustee. Avatuks jäi ka Veerenni tänava raudtee ülesõit.
Tartu maantee Peterburi tee ristmikul on liiklusele avatud 3+3 sõidurada.
• Tallinna vanalinnas kehtestati alates 28. novembrist talvine parkimiskord. Tänava seisunditaseme nõuete täitmise eesmärgil on väljaspool jalakäijate ala asuvad vanalinna tänavad jaotatud piirkonnaks I ja piirkonnaks II.
Tänava seisunditaseme nõuete täitmise eesmärgil on keelatud mootorsõiduki parkimine ajavahemikul 28. novembrist kuni 31. märtsini paariskuupäevadel kell 00.00st kuni 6.00ni piirkonnas I ja paaritutel kuupäevadel kell 00.00-06.00 piirkonnas II.
Vanalinna avaliku tasulise parkimisala elanikul on kehtiva elektroonilise aastakaardi alusel õigus parkida oma sõidukit tööpäeval kuus tundi enne ja neli tundi pärast nimetatud keelatud parkimise aega ning puhkepäeval ööpäev ringi vanalinna vastava piirkonna puhastamise ajal naaberpiirkonnas ja ajavahemikul 15. novembrist 31. märtsini tasulises parklas aadressil Väike-Rannavärav 6 vabade kohtade olemasolul.
Piirkonda I kuuluvad tänavad ja alad: Falgi tee, Harju tänav, Müürivahe tänav Harju tänava ja Suur-Karja tänava vahelisel alal, Kiriku plats, Kiriku tänav, Kohtu tänav, Komandandi tee, Niguliste tänav, Piiskopi tänav, Pikk jalg, Rahukohtu tänav, Rutu tänav, Rüütli tänav, Suur-Karja tänav, Toompea tänav, Toom-Kooli tänav, Toom-Rüütli tänav, Valli tänav ja Vana-Posti tänav.
Piirkonda II kuuluvad tänavad ja alad: Aia tänav, Aida tänav, Bremeni käik tänav, Gümnaasiumi tänav, Inseneri tänav, Kanuti tänav, Kooli tänav, Laboratooriumi tänav, Lai tänav, Munga tänav, Müürivahe tänav Viru tänava ja Munga tänava vahelisel alal, Nunne tänav, Olevimäe tänav, Oleviste tänav, Pikk tänav, Rataskaevu tänav, Sulevimäe tänav, Suur-Kloostri tänav, Suurtüki tänav, Tolli tänav, Uus tänav, Vana-Viru tänav, Vene tänav, Viru tänav, Väike-Kloostri tänav ja Väike-Rannavärava tänav.
• 21. augustil alustati Meriväljalt Viimsisse kulgeva Ranna tee 1,2 km pikkuse lõigu rekonstrueerimistöödega. Tööde maksumus on kokku 2,41 miljonit eurot, millest Tallinn ja Viimsi vald maksavad 2,02 miljonit, ülejäänu osa rahastab maanteeamet.
Tallinna Kommunaalameti juhataja asetäitja Peep Koppeli sõnul loodetakse Ranna tee korda teha veel sel aastal, kuid kõik sõltub sügisestest ilmadest. Projekti kohaselt tuleb Ranna teele mõlemas suunas kaks sõidurada, rajatakse ülekäigurajad, liiklusmärgid jms ning linnast väljuvale suunale ehitatakse kergliiklustee.
Tallinna Transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa sõnul suletakse liiklus remonditava teelõigul vastavalt vajadusele, kuid kindlasti jääb kogu tööde ajaks mõlemas suunas avatuks üks sõidurada. „Kõigil liiklejail palutakse järgida liikluskorraldusvahendite nõudeid ja olla eriliselt tähelepanelik, kuna tööde iseloomust tingituna võib liikluskorraldus muutuda lausa iga kahe tunni tagant, “ lisas Rüütelmaa.
• 13. augustist muutus liikluskorraldus Männiku teel ja Kauge tänavapiirkonnas. Liiklusruum aheneb oluliselt, kuid avatuks jääb kummaski suunas üks sõidurada. Sõidukiirust piiratakse vastavalt tehnoloogilisele vajadusele ning ohutuse tagamiseks jooksvalt.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.