Muhu valla sotsiaalhooldaja Aili Õige sõnul on elektriauto praegu maal mänguasi, kuna talvel saab sellega sõita vaid Liiva aleviku vahel ja äärmisel juhul Orissaarde.
Küladesse klientide juurde sõitmiseks peab lume korral kasutama ikkagi vana Citroen-kaubikut, mis suudab hangedest läbi tungida ning milles on viis istekohta ja avar pakiruum, ütles ta Saarte Häälele.
Elektriauto miinuseks on Õige sõnul veel see, et Muhust võib hea õnne korral sõita maakonnakeskusse Kuressaarde välja, aga enne tagasisõitu tuleks autot igaks juhuks uuesti laadida, sest näiteks salongisoojendus võtab palju voolu.
" Eks see paras pettumus ole, kui autoga saab sõita vaid 27 kilomeetrit," tunnistas Kaarma vallavalitsuse sotsiaalosakonna juhataja Liida Kaare, kelle sõnul läheb elektriauto lumevallidest küll vajadusel läbi, aga tegelikult eriti kindlalt teel ei püsi.
Kaare viitas ka autoteeninduses kuuldule, et üks elektriautoga Saaremaalt Tallinna sõitnu pidi selle reisi ajal autot kolm korda laadima, lisades, et temal sellist kannatust paraku pole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esimesed autod on Tallinnas ja Tartus juba jagatud, kuid tänasest hakkavad elektriautod jõudma ka teistesse kohalikesse omavalitsustesse.
Elektriauto kasutajatest on oma sõidukiga rahul või väga rahul 73%, selgub hiljutisest uuringust.
Elektromobiilsuse programmi juht Jarmo Tuisk ei ole nõus Raivo Küti väidetega elektriautode ebavajalikkusest.
KredEx avaldas täna 160 elektriauto tankla asukoha Eestis.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.