• 28.02.12, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Lennujaam investeerib registreerimissüsteemi ja jäätõrjesse

Tallinna Lennujaam plaanib tänavu kahte suuremat investeeringut, et tõsta teenindustaset lennufirmade jaoks. Välja vahetatakse lennuregistreerimise süsteem ja ostetakse 0,73 miljonit eurot maksev jäätõrje auto.
Tallinn Airport GH juhatuse esimehe Tiit Kepi kinnitusel vahetatakse selle aasta jooksul välja praegune lennuregistrerimissüsteem CODECO.  Uus reisijate ja pagasi check-in´i registreerimise süsteem Amadeus Altea DCS on Kepi sõnul spetsiaalselt maapealsetele teenindajatele pakutav infotehnoloogiline keskkond. Tema sõnul lihtsustab uus süsteem oluliselt kasutajapoolseid toiminguid ja teeb lihtsamaks, ehk pakib kokku erinevate vedajate erinevad kasutatavad pileti broneerimise ja registreerimise süsteemid. „Piltlikult öeldes on teenindajal võimalik korraga ühest arvutis teenindada nii Finnairi, airBalticu, Estonian Airi kui ka kõikide teiste vedajate reisijaid. Hetkel võtab erinevate programmide ümberlülitamine aega kümneid minuteid ja seega multifunktsionaalse töökoha kasutamine on komplitseeritud,“ selgitas Kepp.
Uue registreerimissüsteemi pakkujaga Inglismaalt kohtuti eelmisel kuul ja leping on Kepi kinnitusel sõlmimisel.
Teine suurem investeering on lennujaamas 730 000 eurot maksva jäätõrje auto ostmine. Auto saabub Kepi väitel Tallinnasse järgmisel talvel. „Ettevõtte on otsustanud jätkata Tallinnas vaid „one man drive“ jäätõrje masinate süsteemiga, mida spetsialistide seas nimetatakse õhusõidukite tiivapesu next generation tehnikaks,“ ütles Kepp.
Sarnaseid masinaid on Eestis juba kolm. Üks väiksem masin, seerianumbriga 00002 asub tartu lennujaamas, rääkis Kepp. Uue tüübi masinad on tema kinnitusel ohutumad, efektiivsemad ja võimsamad.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.12, 08:25
Lufthansa tunnustas Tallinna lennujaama teenindust
Sellest aastast kuulub Saksa lennufirma Lufthansa Euroopa teenindusvõrku ka Tallinna lennujaam. Infotehnoloogilised võimalused on sakslaste arvates nii Tallinnas kui Tartus maailmatasemel.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele