• 19.10.11, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talvine kütus hakkas diisli hinda upitama

Olerex järgis täna Statoili ja Neste eeskuju ning kergitas diislikütuse hinda. Ettevõte põhjendab seda külmakindlama ja kallima diislikütuse sisseostmisega.
Olerexi turundusjuhi Antti Moppeli sõnul kaldub talve algusele iseloomulikult diislikütus kallinema. "Selle peamiseks põhjuseks on üleminek külmakindlamale diislikütusele, mille tootmine on kallim ja väljamüügihind kõrgem. Samuti kütteperioodi algus põhjapoolkeral, mis suurendab oluliselt nõudlust diislikütuse ja kütteõli järele," selgitas ta.
"Diislikütuse hinnatõusus põhjuseks on kütuse sisendhindade tõus. Sisendhinnad tõusevad, kuna tegu on talvise diislikütusega, mis ongi kallim võrreldes suvise diislikütusega. Kui lisaks võtta arvesse, et maailmaturu hinnad ongi alates 3. oktoobrist pidevalt üles liikunud siis võib seda, et kohalikul turul toimus tõus pidada asjade loomulikuks käiguks,“ selgitas Alexela Oil tegevjuht Ain Kuusik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Diislikütuse liiter maksab Olerexi ja Neste ning Alexelka tanklais 1,279, Statoilis 1,295 eurot liitrist.
Möödunud nädalal teatasid Alexela ja Statoil, et tanklates on saadaval külmakindel kütus. Arktilise diislikütuse sisseostuhind on Statoili teatel võrreldes talvise diislikütusega küll veidi kõrgem, kuid kliendi jaoks see jaemüügihinda ei muuda.

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.11, 17:20
Tanklaketid valmistuvad talvise diislikütuse müügiks
Käesoleval nädalal teatasid Statoil ja Alexela, et nende tanklates on peagi kättesaadav talvistele tingimustele vastav diislikütus.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele