• 19.10.11, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talvine kütus hakkas diisli hinda upitama

Olerex järgis täna Statoili ja Neste eeskuju ning kergitas diislikütuse hinda. Ettevõte põhjendab seda külmakindlama ja kallima diislikütuse sisseostmisega.
Olerexi turundusjuhi Antti Moppeli sõnul kaldub talve algusele iseloomulikult diislikütus kallinema. "Selle peamiseks põhjuseks on üleminek külmakindlamale diislikütusele, mille tootmine on kallim ja väljamüügihind kõrgem. Samuti kütteperioodi algus põhjapoolkeral, mis suurendab oluliselt nõudlust diislikütuse ja kütteõli järele," selgitas ta.
"Diislikütuse hinnatõusus põhjuseks on kütuse sisendhindade tõus. Sisendhinnad tõusevad, kuna tegu on talvise diislikütusega, mis ongi kallim võrreldes suvise diislikütusega. Kui lisaks võtta arvesse, et maailmaturu hinnad ongi alates 3. oktoobrist pidevalt üles liikunud siis võib seda, et kohalikul turul toimus tõus pidada asjade loomulikuks käiguks,“ selgitas Alexela Oil tegevjuht Ain Kuusik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Diislikütuse liiter maksab Olerexi ja Neste ning Alexelka tanklais 1,279, Statoilis 1,295 eurot liitrist.
Möödunud nädalal teatasid Alexela ja Statoil, et tanklates on saadaval külmakindel kütus. Arktilise diislikütuse sisseostuhind on Statoili teatel võrreldes talvise diislikütusega küll veidi kõrgem, kuid kliendi jaoks see jaemüügihinda ei muuda.

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.11, 17:20
Tanklaketid valmistuvad talvise diislikütuse müügiks
Käesoleval nädalal teatasid Statoil ja Alexela, et nende tanklates on peagi kättesaadav talvistele tingimustele vastav diislikütus.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele