Praeguste hindadeni pole kütus Eesti tanklates kunagi varem küündinud. Kallim bensiin ületab osades tanklates vanas rahas maagilise 20 krooni piiri, makstes üle 1,3 euro.
ATKO Transi tegevdirektor Kalle Saviste ütles Järva Teatajale, et sellise kütusehinnaga normaalne äritegevus ei toimi, mis tähendab, et tulu ei saa.
Saviste selgitas, et kuna ettevõttel kulub küttele arvatust rohkem raha, siis esmajärjekorras tähendab see, et töötajate palku tõsta ega uuemaid busse osta pole võimalik.
Saviste ütles, et kuigi nende bussid kulutavad nädalas 40 tonni kütust, ostavad nad seda peaaegu tavatarbija hinnaga. "Kuna kogused on suured, annab ka üks sent lõpuks tuntava kokkuhoiu."
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!