Praeguste hindadeni pole kütus Eesti tanklates kunagi varem küündinud. Kallim bensiin ületab osades tanklates vanas rahas maagilise 20 krooni piiri, makstes üle 1,3 euro.
ATKO Transi tegevdirektor Kalle Saviste ütles Järva Teatajale, et sellise kütusehinnaga normaalne äritegevus ei toimi, mis tähendab, et tulu ei saa.
Saviste selgitas, et kuna ettevõttel kulub küttele arvatust rohkem raha, siis esmajärjekorras tähendab see, et töötajate palku tõsta ega uuemaid busse osta pole võimalik.
Saviste ütles, et kuigi nende bussid kulutavad nädalas 40 tonni kütust, ostavad nad seda peaaegu tavatarbija hinnaga. "Kuna kogused on suured, annab ka üks sent lõpuks tuntava kokkuhoiu."
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.