Autor: Jaana Pikalev • 7. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Itella ja Hoolekandeteenused  käivitasid uue arveldussüsteemi

Erihooldekodusid haldav AS Hoolekandeteenused kaasajastas koostöös riigihanke võitnud informatsioonilogistika ettevõttega Itella Information AS oma arveldussüsteemi. Nüüd kiireneb oluliselt arvete vastuvõtmise protsess alates arvete kättesaamisest ja nende konteerimisest kuni kinnitamise ning maksmiseni välja.

Kõik ASi Hoolekandeteenused ostuarved, olenemata formaadist (paberarved, PDF-arved, e-arved) suunatakse digitaalsesse ostuarvete menetlemise keskkonda. Kogu arvete majasisene menetlus, nende ülevaatamine ja kinnitamine toimub nüüd digitaalselt.

„Nii ostu- kui ka müügiarvete liikumise protsess on kiirenenud märgatavalt, on olemas täielik ülevaade arvete olukorrast. Arved ei kao, samuti ei saa keegi enam ka arvete ülevaatamise või kinnitamisega venitada, kuna raamatupidamises on näha, kelle taga need seisavad. Lisaks saame vähendada paberikulu ja ei ole vaja juurde kaustu, kuhu lõputud väljatrükitud arved peavad mahutuma. Meil on 19 hooldekodu ja arveid on kuu jooksul umbes 2500. Usun, et 3-4 aasta pärast liigub Eestis enamus arveid elektrooniliselt, ” rääkis ASi Hooldekandeteenused finantsjuht Kaido Kaasma.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077