Eile määras Harju Maakohus alkoholi tarvitanuna veoautot juhtinud 53-aastasele mehele 4 päeva aresti. Lisakaristusena võeti mehelt kolmeks kuuks ära juhtimisõigus. Lisaks sellele, et veokijuht ei olnud kaine, ületas veoki koorem lubatud massipiiri ligi viie tonni võrra.
Teisipäeval 7. juunil kella 12.30 ajal pidasid Põhja Prefektuuri Lääne-Harju jaoskonna politseinikud liiklusjärelevalve käigus Saku vallas Tallinna ringtee 28. kilomeetril kinni veoauto. Kontrollimisel selgus, et veokit juhtinud 53-aastane Vello on roolis alkoholi tarvitanuna. Samuti tuvastasid patrullpolitseinikud, et veoauto koorem oli lubatud 26-st 4,7 tonni võrra raskem, teatas politseiamet.
Põhja Prefektuuri Lääne-Harju politseijaoskonna juhi Kaido Saarniidu sõnul on selline teisi liiklejaid ohustav käitumine kutselise autojuhi poolt täiesti lubamatu. „Professionaalsed juhid peaks eriti hästi mõistma, millist ohtu kujutab liikluses alkoholi mõju all olev sõidukijuht. Samuti seda, et masina või koorma ülekaal kahjustab nii sõiduki tehnilist seisukorda, mis võib määravaks saada ohuolukorra vältimisel, kui ka teekatet“ ütles Saarniit.
Võttes arvesse veokijuhi rikkumiste tõsidust, otsustas Harju Maakohus karistada vastutustundetut meest 4-päevase arestiga ning võtta temalt lisakaristusena kolmeks kuuks ära juhtimisõigus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.