• 31.05.11, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air muudab pagasireegleid

Estonian Air läheb üle seniselt kaalupõhiselt pagasikontseptsioonilt ühikupõhisele, mille eesmärgiks on ühtlustada peamiste partnerlennufirmadega pagasile esitatavaid nõudeid. See toob kaasa tasuta äraantava pagasi kaalu lubatud piirmäära suurenemise ning lisaks ka pardale lubatava käsipagasi mõõtmete suurenemise.
Uute reeglitega seoses suureneb märkimisväärselt tasuta äraantava pagasi kaal, eriti paindliku turistiklassi ja äriklassi piletiga reisijatel. Uue korra järgi on senisest suuremad ka pardale lubatava käsipagasi mõõtmed (56x45x25 cm), mille kaal ei tohi ületada 8 kg.
„Uued pagasireeglid on meie klientidele oluliselt lihtsamad ja arusaadavamad, eriti neile, kes suunduvad jätkulendudele,“ kommenteeris muutuvaid pagasireegleid Rauno Parras, Estonian Airi kommertsala asepresident.
Uued pagasireeglid hakkavad kehtima lendudel alates 1. juulist 2011 klientidele, kelle piletid on väljastatud 1. juunil 2011 või hiljem. Vanad pagasireeglid kehtivad klientidele, kelle piletid väljastati 31.mail 2011 või enne seda.
1. juulist 2011 on võimalik turistiklassi (Economy) piletiga reisijatel lennule registreerida üks ühik tasuta äraantavat pagasit, mille maksimaalne kaal võib olla kuni 23 kg varasema 20 kg asemel.
Paindlikus turistiklassis (Flexible Economy) saavad reisijad lennule registreerida kuni kaks pagasiühikut, kumbki maksimumkaaluga 23 kg, ehk kokku 46 kg (varasema 30 kg asemel). Äriklassis (Business) on võimalik lennule registreerida samuti kaks pagasiühikut, sealjuures võib ühe pagasiühiku kaal olla kuni 32 kilo – seega on lubatav maksimaalne kaal kuni 64 kilo varasema 30 kilo asemel.
Lisaks saavad EuroBonus lojaalsusprogrammi kuld- ja hõbekliendid tasuta registreerida veel ühe ühiku lisapagasit. Lisaühiku kaal on sama, mis vastava teenindusklassi pagasiühiku üldine lubatud kaal.
Enamik lennufirmasid on muutmas lubatud pagasikontseptisooni, et muuta pagasireeglid lihtsamaks ning arusaadavamaks eelkõige reisijatele, kes suunduvad jätkulendudele. Estonian Air soovitab enne lennureisi konsulteerida lennufirma või reisibürooga, et end aegsasti lennufirma uute pagasireeglitega kurssi viia.
Lisaks muutuvad ka käispagasile seatud piirangud. Alates 1. juulist 2011 tohib käsipagas olla suuruses 56x45x25cm (seni kehtib 45x35x20 cm). Kui seni võis olla 1 ühik käsipagasit suurusega 45x35x20 cm, siis nüüd võib see hõlmata mitut ühikut (näiteks sülearvuti, käekott vms), kusjuures kõikide ühikute kaal kokku ei tohi ületada 8 kilo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Allando Trailways juht Vahur Oja näeb, et eksport Soome ei ole taastunud. Ümberringi on palju määramatust ja negatiivseid märke, hindab ta.
Majandustulemused
  • 04.05.25, 21:12
Käivet kasvatanud vedaja: peaasi, et see keerulisel ajal püsiks
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele