• 11.04.11, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lepp: logistikafirmad ei vaja tagatist

Maksupettuste hulk logistikafirmade hulgas on samal tasemel nagu igas teises äris ja ma ei arva, et neile peaks kehtestama tagatisnõude, kommenteeris DSV Transport juhatuse esimees Jaan Lepp.
Jurist Helmut Pikmets kirjutas advokaadibüroo Varul maksuõiguse infokirjas, et ajakirjanduses on korduvalt kajastatud maksuhalduri andmeid, mille kohaselt esineb käibemaksupettusi teiste valdkondade seas ka maismaaveonduses.
Lepp ei pidanud logistikaettevõtetelt tagatise nõudmist vajalikuks, sest seal esinev maksupettuste hulk sarnaneb ükskõik millise teise ärivaldkonnaga.
Teisalt ütles Lepp, et kui riik ei saa muudmoodi maksupettuseid taltsutada, on tagatisenõue õigustatud. „Ma ei tea, kui õigustatud tagatisenõue kütusefirmade puhul on. Seda teab riik paremini,“ sõnas Lepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lepp vastas Äripäeva päevaküsimusele – kas ka lisaks kütusemüüjatele peaks kehtestama tagatisenõude ka teistes ettevõtlusvaldkondades.

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.11, 16:28
Advokaat hirmutab ehitust ja logistikat tagatisrahaga
Pole välistatud, et kütusemüüjatega sarnast kopsakat tagasama peavad varsti maksma ka teiste valdkondade ettevõtted, hirmutab vandeadvokaat Helmut Pikmets.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele