• 16.02.11, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SmartPOST: Eesti Posti pakiautomaadid turule ei mahu

Itella SmartPOSTi tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul on arusaamatu, miks soovib Eesti Post kinnisvara müügist saadud raha muuhulgas investeerida pakiautomaatide võrgustike välja arendamisse.
"Esiteks on pakiautomaadi võrgustiku välja arendamine väga kallis ning teiseks tunnistab Eesti Post ka ise, et pakkide ja kirjade mahud on langemas. Seetõttu on väga kaheldav, kas plaanitav Eesti Posti pakiautomaatide võrgustik ennast üldse ära tasub. Selle asemel, et investeerida raha pakiautomaatidesse, oleks mõistlik tõsta põhitegevuste kasumlikkust,“ kommenteeris Risto Eelmaa.
Pakiautomaadid on Eesti Postile üks uutest ärisuundadest. Möödunud aastal avas ettevõte esimese masina Tallinnas Viru keskuses. Tulevikus on plaan sellega välisturule laieneda.

Seotud lood

Arvamused
  • 31.03.16, 11:21
Igale eestlasele oma pakiautomaat
Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel kirjutab, et oleme praegu murrangu lävel, kus inimeste ostuharjumused muutuvad ning selles muutuses peavad oma töö ümber korraldama ka logistika- ja postiteenuseid pakkuvad ettevõtted.
Uudised
  • 21.02.11, 10:21
Itella Eesti Postile: konkurentide kopeerimine edu ei too
Itella Information ASi juhi Ahti Allikase sõnul võiks Eesti Post konkurentide jäljendamise - näiteks e-arved ja pakiautomaadid - asemel uuendustega tegeleda.
Uudised
  • 14.02.11, 16:44
Eesti Post otsib kasumlikke ärisid vara müügi toel
Põhitegevusest ka mullu kahjumi teeninud Eesti Post laieneb kinnisvara müügist saadud rahaga. Jooksev aasta peaks ettevõtte viima nulli.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele