Veeteede Amet kehtestab laupäevast jääklassi nõuded kõigile Tallinna ja Kopli lahe sadamatesse ning Muuga sadamasse sisenevatele ja väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele.
Alates sellest kuupäevast peab laevadel olema vähemalt jääklass 1C Lloyd`s Registri järgi või samaväärne teiste klassifikatsiooniühingute jääklass ning peamasina võimsus mitte alla 1600 kW. Jäämurdja vedurlaev-pargas koosseise ei teeninda.
Pärnu sadamat külastavatele laevadele kehtestati jääklassi nõuded mullu 12. detsembrist, Sillamäe ja Kunda sadamasse sisenevatele ja sealt väljuvatele alustele hakkasid nõuded kehtima 28. jaanuarist. Kehtivad samad jääklassinõuded nagu eelpool nimetatud.
Jäämurdja Tarmo sõitis tööpiirkonda Soome lahele 27. jaanuari keskööl ja on senini abistanud üle kümne laeva. Praegu töötab jäämurdja Tarmo Kunda, Sillamäe ja Kopli lahe sadamate piirkonnas, Pärnu lahel murrab jääd alus 7. detsembrist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Veeteede Amet kehtestab 21. veebruarist jääklassi nõuded Paldiski Põhja- ja Lõunasadamasse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.