Veeteede Amet kehtestab 21. veebruarist jääklassi nõuded Paldiski Põhja- ja Lõunasadamasse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele.
Alates sellest kuupäevast peab neid sadamaid külastavatel laevadel olema jääklass 1C Lloyd`s Registri järgi või samaväärne teiste klassifikatsiooniühingute jääklass ja peamasina võimsus mitte vähem kui 1600 kW. Vedurlaev-pargas koosseise jäämurdja ei teeninda.
Veeteede Amet kehtestas jääklassi nõuded kõigile Tallinna ja Kopli lahe sadamatesse ning Muuga sadamasse sisenevatele ja väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele alates 5. veebruarist, Sillamäe ja Kunda sadamat külastavatele laevadele alates 28. jaanuarist ning Pärnu sadamat külastavatele laevadele alates möödunud aasta 12. detsembrist.
Ka neis piirkondades sõitvatel laevadel peab olema jääklass 1C Lloyd`s Registri järgi või samaväärne teiste klassifikatsiooniühingute jääklass ning peamasina võimsus mitte alla 1600 kW.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jäämurdja Tarmo on Soome lahel jäämurdetöid teinud alates 27. jaanuarist. Eile, 15. veebruaril lisandus ajutise lepingu alusel ka firma Alfons Hakansi suur vedurlaev Zeus. Pärnu lahel teeb alates möödunud aasta 7. detsembrist jäämurdetöid mitmeotstarbeline laev EVA-316 ja 10. veebruarist ka AS-ile PKL kuuluv vedurlaev Castor.
Seotud lood
Veeteede Amet saatis eile Soome lahele jäämurdja Tarmole lisaks ajutise lepingu alusel tööle firma Alfons Hakansi suure vedurlaeva Zeus.
Veeteede Amet kehtestab laupäevast jääklassi nõuded kõigile Tallinna ja Kopli lahe sadamatesse ning Muuga sadamasse sisenevatele ja väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.