Veeteede Amet saatis eile Soome lahele jäämurdja Tarmole lisaks ajutise lepingu alusel tööle firma Alfons Hakansi suure vedurlaeva Zeus.
Kuna jääolud Soome lahel on läinud aina raskemaks, siis muutub üha vajalikumaks võimsama jäämurdja prahtimine Soome lahele, teatas amet. Sobiva aluse otsingu teeb raskeks asjaolu, et turul vabad jäämurdjad praktiliselt puuduvad, mida tõestas ka Veeteede Ameti poolt suvel läbi viidud riigihange lisajäämurdja leidmiseks, kuhu ei laekunud ühtegi pakkumust. Veeteede Amet jätkab läbirääkimisi sobiva laeva leidmiseks.
Seotud lood
Veeteede Amet kehtestab 21. veebruarist jääklassi nõuded Paldiski Põhja- ja Lõunasadamasse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.