Veeteede Amet saatis eile Soome lahele jäämurdja Tarmole lisaks ajutise lepingu alusel tööle firma Alfons Hakansi suure vedurlaeva Zeus.
Kuna jääolud Soome lahel on läinud aina raskemaks, siis muutub üha vajalikumaks võimsama jäämurdja prahtimine Soome lahele, teatas amet. Sobiva aluse otsingu teeb raskeks asjaolu, et turul vabad jäämurdjad praktiliselt puuduvad, mida tõestas ka Veeteede Ameti poolt suvel läbi viidud riigihange lisajäämurdja leidmiseks, kuhu ei laekunud ühtegi pakkumust. Veeteede Amet jätkab läbirääkimisi sobiva laeva leidmiseks.
Seotud lood
Veeteede Amet kehtestab 21. veebruarist jääklassi nõuded Paldiski Põhja- ja Lõunasadamasse sisenevatele ja sealt väljuvatele jäämurdja poolt teenindatavatele laevadele.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.