• 16.12.10, 18:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil: rafineerimistehase mõju kütuseturule selgusetu

Eeldatav mõju Eesti mootorikütuse turule selgub siis, kui on teada, milliseid rafineeritud naftasaadusi Paldiski tehas tootma hakkab ja kuhu neid müüa kavatseb, ütles Statoili peadirektor Helle Kirs-Toiger.
"Sellises mahus investeering annab Eesti majandusele kindlasti positiivse tõuke - nii siseturule tootmise, ekspordivõimaluste kui töökohtade loomise näol," kommenteeris Kirs-Toiger Tallinna Sadama ja Ukraina firma DMSS investeeringuplaane.
"Uudisest ei selgu täpselt, missuguseid rafineeritud naftasaaduseid plaanitakse tehases tootma hakata või millistele turgudele kavandatakse toodangu müüki, seepärast on ennatlik prognoosida, kas ja kui palju uus tehas siinset mootorikütuseturgu mõjutaks," lisas ta.
Eesti on Läti kõrval üks vähestest EL liikmesriikidest, mille territooriumil ei ole mootorikütuste rafineerimistehast ning kõik Eestis müüdavad mootorikütused tuleb seetõttu importida teistest riikidest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Siseriiklik rafineerimistehas võiks mõjutada positiivselt mootorikütuste impordiga kaasnevat rahvusvahelise transpordi ehk laevatamise ja raudteetranspordiga seonduvaid kulusid, ütles Kirs-Toiger.
AS-il Eesti Statoil on pikaajaline tarneleping Statoil ASAga, mis tagab Kirs-Toigeri sõnul kõrge kvaliteediga toodete katkematu tarne.

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.10, 14:01
Tallinna Sadam rajab 18miljardilise naftaterminali
AS Tallinna Sadam ja Ukraina firma DMSS plaanivad Paldiski lõunasadamasse rajada toornafta rafineerimistehase. Investeering ulatub ligi 18 miljardi kroonini.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele