• 04.11.10, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järgmisel aastal investeerib Eesti Raudtee 1,4 miljardit  

Eesti Raudtee nõukogu kinnitas kontserni konsolideeritud 2011. aasta eelarve müügituluks 1,4 miljardit krooni. Puhaskasumit prognoosib Eesti Raudtee järgmisel aastal teenida 92,6 miljonit krooni.
Eelarvet koostades prognoosis Eesti Raudtee 2011. aasta Eesti Raudtee infrastruktuuril veetava kauba mahuks 24,9 miljonit tonni.
Eesti Raudtee investeeringute eelarve mahuks on 1,4 miljardit krooni, millest
504 miljonit krooni kaasfinatseerivad Euroopa Liidu tõukefondid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Suurimad eeloleva aasta investeerimisprojektid on Koidula raudteepiirijaam (ainult omavahenditest), Rail Baltica Tallinn-Tartu lõik, reisiplatvormide üleviimine eurokõrgusele ja kontaktvõrgu renoveerimine.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.10, 17:06
Raudtee kaubaveod liiguvad 28 miljoni tonni graafikus
Oktoobris veeti 5. novembril 140. sünniaastapäeva tähistava Eesti Raudtee infrastruktuuril esialgsetel andmetel 2,7 miljonit tonni kaupa, mis oli 29,8% rohkem kui mullu samal perioodil.
Uudised
  • 04.11.10, 09:00
Raudteel veeti oktoobris rekordarv konteinereid
Eesti Raudtee vedas oktoobris konteinereid 83% rohkem kui mullu.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele