Eesti Raudtee nõukogu kinnitas kontserni konsolideeritud 2011. aasta eelarve müügituluks 1,4 miljardit krooni. Puhaskasumit prognoosib Eesti Raudtee järgmisel aastal teenida 92,6 miljonit krooni.
Eelarvet koostades prognoosis Eesti Raudtee 2011. aasta Eesti Raudtee infrastruktuuril veetava kauba mahuks 24,9 miljonit tonni.
Eesti Raudtee investeeringute eelarve mahuks on 1,4 miljardit krooni, millest
504 miljonit krooni kaasfinatseerivad Euroopa Liidu tõukefondid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suurimad eeloleva aasta investeerimisprojektid on Koidula raudteepiirijaam (ainult omavahenditest), Rail Baltica Tallinn-Tartu lõik, reisiplatvormide üleviimine eurokõrgusele ja kontaktvõrgu renoveerimine.
Seotud lood
Oktoobris veeti 5. novembril 140. sünniaastapäeva tähistava Eesti Raudtee infrastruktuuril esialgsetel andmetel 2,7 miljonit tonni kaupa, mis oli 29,8% rohkem kui mullu samal perioodil.
Eesti Raudtee vedas oktoobris konteinereid 83% rohkem kui mullu.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.