• 03.11.10, 17:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudtee kaubaveod liiguvad 28 miljoni tonni graafikus

Oktoobris veeti 5. novembril 140. sünniaastapäeva tähistava Eesti Raudtee infrastruktuuril esialgsetel andmetel 2,7 miljonit tonni kaupa, mis oli 29,8% rohkem kui mullu samal perioodil.
Kokku on tänavu 10 kuuga raudteel veetud 24,11 miljonit tonni kaupa ehk 16,5%  rohkem kaupu, kui eelmise aasta 10 kuuga. Oktoobris suurenes nafta ja naftasaaduste vedu võrreldes mullusega 44,8 %, ulatudes 1,81 miljoni tonnini. Ka põlevkivi veod kasvasid ligi kaks korda, olles kokku 0,34 miljonit tonni. Kolmandal kohal oli väetis 0,22 miljoni tonniga, suurenedes 20%. Poole võrra vähem veeti aga kivisütt - 0,1 miljonit tonni.
Kümne kuuga on naftat ja naftasaadusi veetud 16,68 miljonit tonni, ehk 15,3% võrreldava perioodiga rohkem. Põlevkivi on veetud 2,78 miljonit tonni, mis on ligi 87% rohkem kui aasta tagasi. Väetiste vedu suurenes 65%, olles kokku 1,82 miljonit tonni. Suurematest kaupadest langes kivisöe ja puistekaupade vedu ca 30%, mis teeb veomahtudeks vastavalt 1,14 ja 0,49 miljonit tonni.
Transiitveod moodustasid kümne kuuga 81,2% vedudest, olles kokku 19,57 miljonit tonni ja suurenesid aastaga 14,6%. Kohalike vedude maht kasvas 40%, olles kokku 3,28 miljonit tonni. Suurenesid veel eksportveod - veomaht 0,51 miljonit tonni ja kasv 16%. Ainsana vähenesid importveod (-11%.) jäädes 0,75 miljonile tonnile.

Seotud lood

Uudised
  • 04.11.10, 13:42
Järgmisel aastal investeerib Eesti Raudtee 1,4 miljardit  
Eesti Raudtee nõukogu kinnitas kontserni konsolideeritud 2011. aasta eelarve müügituluks 1,4 miljardit krooni. Puhaskasumit prognoosib Eesti Raudtee järgmisel aastal teenida 92,6 miljonit krooni.
Uudised
  • 04.11.10, 09:00
Raudteel veeti oktoobris rekordarv konteinereid
Eesti Raudtee vedas oktoobris konteinereid 83% rohkem kui mullu.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele