Tänavuse riigieelarve seaduse muutmise seaduse eelnõu järgi ühe muudatusena suunatakse rahandusministeeriumi vahenditest majandusministeeriumi valitsemisala eelarvesse 280 miljonit krooni Estonian Airi aktsiakapitali suurendamise rahastamiseks.
"Kui see käiku läheb, võime öelda, et meie tõime õhuteed tagasi Eestisse," kommenteeris Rahandusminister Jürgen Ligi täna Valitsuse pressikonverentsil. "Uudistes on kirjas, kuidas SASiga asjaajamine on edenenud ja selleks tuleb eelarves vastav rida luua," viitas Ligi täna Postimehes ilmunud uudisele, et Estonian Air sai sõlmitud lepingu Bombardieriga lennukite ostmiseks. Too oli riigile olulisim punkt Estonian Airi omandiküsimuses.
Valitsus kiitis tänasel istungil heaks ja saatis riigikogusse arutamiseks 2010. aasta riigieelarve seaduse muutmise seaduse eelnõu.
Seotud lood
Estonian Air ja Kanada lennukitootjaga Bombardier allkirjastasid reedel lepingu, mille kohaselt saab Estonian Air esimesed kaks CRJ900NextGen lennukit 2011. aasta alguses ja kolmanda 2012. aastal.
Estonian Air (EA) lõpetas möödunud aasta 69,4 miljonit krooni suuruse kahjumiga, millest 39 miljonit krooni moodustasid kahe lennuki liisinguandjatele tagastamisega seotud ühekordsed kulud ning 10 miljonit krooni muud restruktureerimisega seotud erakorralised kulud, selgub ettevõtte majandusaruandest.
Eesti riik ja SAS said kokkuleppele, et viimane müüb oma Estonian Airi suurosaluse Eestile, ilmneb SASi ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teadetest.
Sügise algus on kaasa toonud rohelise värvi hoogsa taandumise. Taevas Eesti kohal on sinine ning tuuled on löönud pildi selle kevadega võrreldes selgemaks.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.