Võrreldes eelmise aasta maiga, kasvas selle aasta mais Finnairi kaubavedu üle poole ja reisijate vedu küll mõnevõrra, teatab lennufirma.
Kaubaveo alal tehti mais lausa 57,9% suurune hüpe ja seda paljuski tänu eraldi avatud Põhja-Euroopa - Aasia kaubaliinile eraldi selleks ümberehitatud lennukiga. Kui eelmise aasta mai veeti kaupa 6 256,6 tonni, siis selle aasta mais juba 9 879,2 tonni. Tasub tähele panna, et Aasia kaubaliin avati alles mai keskel. Selle aasta mai kauba üldtonnaažist läks Aasiasse 6 879,2 tonni (kasv eelmise aastaga võrreldes 65,9%), Euroopasse 2 058 tonni (kasv 45,9%), üle Atlandi 757,7 tonni (kasv 53,0%).
Kui eelmise aasta mais vedas Finnair reisijaid 571 940, siis selle aasta mais 589 100 ehk 3,1% rohkem. Suurim kasv oli Aasia suunal, mis on ka Finnairi praeguse poliitika lemmikuks. Seal oli kasv 28,4% ehk tasemelt 76 950 reisijat. tasemele 98 800 reisijat. Euroopas oli kasv vaid 2,6% ehk tasemelt 311 790 reisijat tasemele 319 900 reisijat. Üle Atlandi reisidel oli kasv 15,2% ehk tasemelt 12 410 reisijat tasemele 14 300 reisijat. Soome lendudel oli kasv vaid 1,1% ehk tasemelt 97 730 reisijat tasemele 98 800 reisijat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta nelja esimese kuuga, jäi Estonian Air selle aasta samal perioodil ilma kümnendikust reisijatest, teatab lennufirma.
Finnair ihkab saada Põhjamaade parimaks lennufirmaks ja Aasia reisidel klientide lemmikuks, ilmneb lennufirma teatest.
Alates tänasest lendab Finnair oma spetsiaalse kaubalennukiga Helsingist Söuli ja Hong Kongi kokku 4 korda nädalas, teatab lennufirma.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.