Alates tänasest lendab Finnair oma spetsiaalse kaubalennukiga Helsingist Söuli ja Hong Kongi kokku 4 korda nädalas, teatab lennufirma.
Tegemist on lennufirma oma ettevõtmisega, mille tarbeks ehitati ümber senine reisilennuk Boeing MD-11 puhtalt kaubalennukiks. Selle lennuki kandevõime on üle 80 000 kilogrammi ja mahtuvus üle 500 kuupmeetri. Boeing MD-11-d on üle maailma kaubavedudel ühed enim kasutatavad lennukid.
"Kasvav kauba nõudlus Aasia turgudel annab meile võimaluse paisutada võimsusi Aasia ja Euroopa vahel. Kaubavedu suunatakse Aasiast põhiliselt Põhja-Euroopasse, mis aga ongi meie koduturg," selgitas Finnairi veoala juht Antero J. Lahtinen.
Mõlemal - Söuli ja Hong Kongi - liinil kulgeb lennuk kaks korda nädalas. Helsingist Söuli lähevad lennud kolmapäeviti ja pühapäeviti, Helsingist Hong Kongi aga neljapäeviti ja laupäeviti. Tagasilennud toimuvad Söulist Helsingisse esmaspäeviti ja neljapäeviti ning Hong Kongist Helsingisse reedeti ja pühapäeviti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esimene lend läks täna, 12. mail siis Helsingist Söuli.
Lahtise sõnul jätkab lennufirma Aasia liinil kaubavedu ka reisilennukitega, kuid spetsiaalse kaubalennukiga mahud kordistuvad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta maiga, kasvas selle aasta mais Finnairi kaubavedu üle poole ja reisijate vedu küll mõnevõrra, teatab lennufirma.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.