Alates aprilli lõpust on naftabarreli hind langenud üle 10 dollari kaliibris, mis on selle aasta suurim kukkumine, ilmneb Oil-Price´i andmetest.
Kui aprilli kolme esimese nädala jooksul kõikus maailmaturul naftabarreli hind 83 ja 86 dollari piirimail, siis alates aprilli ja mai vahetusest on toimunud langus tasemelt 86 dollarit nüüdsele tasemele 73,5 dollarit. Paari nädalaga on maailmaturul naftabarrel odavnenud pea 15%.
Ilmselt oma osa on siin andud euroliidu majandushädad ja dollari suhtes odavnev euro.
Naftabarrel oli viimati praegusele ligilähedase hinnaga veebruari alguses. Sellest ajast alates hakkas naftabarrel kallinema. Hinnahüpe saabus märtsi alguses, mil hinnatase küündis 87 dollari piirimaile. Edasi hakkas hind vahelduva eduga langema ja järsem laskumine saabus aprilli-mai vahetusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AS Eesti Statoili peadirektor Helle Kirs-Toiger kütusehinna langemist tõenäoliseks ei pea, pigem läheb vastupidi.
Kui euroliidu majandusasjad saadakse korda, püsib mootorikütuse hind muutumatu. Kui aga euroliidu majandus jääb kiratsema ja euro nõrgeneb veelgi, kallineb kütuseliiter suvel vähemalt 1,5 krooni, teatab Kauppalehti.
Favora tanklaketti haldava AS Johnny tegevjuht Heiki Paarop leidis, et + või - 1,5 krooni kütuse jaemüügiliitri kohta nõudlust eriti ei muuda.
Neste Eesti peadirektor Ivar Kohv sõnas, et mootoribensiini ja mootori diislikütusehinda kujundavad sisseostuhind ja konkurents.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.