Homsest aastalõpuni läheb Narva Sõpruse sild remonti, liiklus hakkab kulgema läbi ahenduste, teatab maanteeamet.
Alates kolmapäevast, 12. maist alustatakse Narva Sõpruse sillal remonttöödega, mille ajal jääb pool silda liiklusele avatuks. Maanteeamet vabandab tekkida võivate ebamugavuste pärast ning palub liiklejaid remondiperioodi jooksul sellega arvestada ja võimaluse korral kasutada teisi piiriületuskohti.
Sõiduosa ja kõnniteede remont toimub pikisuunas poole silla kaupa ning liiklus suunatakse ümber silla vasakule poolele, s.o merepoolsele küljele.
Koos liikluse ümbersuunamisega algavad silla paremal poolel nii sõidu- kui ka kõnniteel pealmiste katendikihtide lammutus- ja freesimistööd, seejärel eemaldatakse vana hüdroisolatsiooni kaitsekiht ja hüdroisolatsioon koos tasanduskihiga, puhastatakse sillateki pind ning parandatakse ekspluatatsioonis tekkinud defektid.
Järgnevalt renoveeritakse sillateki pealmised kihid ning tehakse asfalteerimistööd.
Sõidukite eesõiguse silla vasakul poolel määrab valgusfoor, mida juhitakse Vene Föderatsiooni piiripunktist. Mõlema suuna jalakäijad suunatakse samuti silla vasakule kõnniteele. Selline liikluskorraldus kehtib kuni remondi lõpetamiseni parempoolsel sõidusuunal ning seejärel suunatakse liiklus siia ümber ja alustatakse merepoolse külje remonttöödega.
Sõpruse sild Narva jõel, mis on ühtlasi Eesti Vabariigi ja Vene Föderatsiooni piiriületuskohaks, valmis praegusel kujul 1960. aastal. See 162 m pikkune viieavaline raudbetoonsild on keerulise liikluse iseloomu tõttu amortiseerumas. Praeguseks pole sild küll avariiolukorras, kuid vajab kapitaalremonti.
1995. aastal parandas silda Eesti sillaehitusfirma AS VIA Pont, kuid tihenenud liiklussagedus ja suurenenud liikluskoormused viimase kümnendi jooksul tingisid silla seisukorra täpsema analüüsi ja selle alusel remondiprojekti koostamise.
Narva silla projekteerimis- ja remonttööd lähevad maksma 23,2 miljonit krooni. Remondi käigus taastatakse sillakonstruktsioonid, kuid sild ei laiene. T
Töid teostab Läti sillaehitusettevõtte TILTS Eesti filiaal ning lisaks peatöövõtjale osalevad koostööpartneritena Vene Föderatsiooni teede- ja sillaehitusfirma OAO Vologodavtodor, Läti ehitusfirma SIA EPRONS ning Eesti teedeehitusfirma Lemminkäinen Eesti. Vastavalt lepingule antakse uuendatud sild tellijale üle 31. detsembriks.
Seotud lood
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Tagasi Logistikauudised esilehele