AS Eesti Post on võtnud sihikule internetipoed pakkudes alustavatele internetiäridele aktiivselt logistkalahendusi.
Eesti Posti logistikadivisjoni juhi Ansi Arumeeli sõnul tahavad nad kohal olla kui kasvavas internetikaubanduses väikestest suured saavad.
Eelmise aasta lõpus esitles Eesti Post koostööd internetipoodide platvormi pakkujaga Pipfrog. Pipfrog pakub tasuta (kuni 200 külastajani päevas) veebipoe keskkonda, millel on juures Eesti Posti logistikalahendus.
Arumeeli sõnul on Eestis praegu ligikaudu 700 e-poodi ning mitmete arvamusliidrite hinnangutel on nende arv lähiaastatel jõuliselt kasvamas. Näiteks Soomes prognoositakse, et neil avatakse järgmise kolme aasta jooksul 22 000 e-poodi. 2009. aasta alguses oli seal vaid ca 3000 e-poodi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hetkel on Eesti Posti kliendiks ligi 400 netiäri. Arumeeli sõnul ei näe nad lühemas perspektiivis olulist mõju Eesti Posti käibele väikeste e-äride teenindamisest. „Küll aga on internetikaubanduse puhul vaieldamatult tegu äriga, mis pikas perspektiivis kasvab ning igal juhul on mõtet tegeleda ka väiksemate alustavate e-poodidega, et olla kohal, kui väikestest suured saavad,“ leiab ta.
Intervjuud Eesti Posti logistikadivisjoni juhi Ansi Arumeeliga Eesti Posti koostööst internetiäridega loe Äripäeva jaanuari infolehest Transport ja Logistika.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.